  • Data: 2012-02-23 20:08:38
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 Feb 2012 07:45:17 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Że są banki które chcą zarobić, to ja nie wątpię. Tylko takie obostrzenia
    > zawsze kończą się jednym - podniesieniem kosztów (czy to przez ubezpieczenia,
    > jakieś dodatkowe zabezpieczenia itd).

    Tyle, że te obostrzenia dotyczą wymagań, które muszą spełnić
    kredytobiorcy. Jedyny wymierny efekt to zmniejszenie liczby potencjalnych
    klientów (choć też zmniejszenie ryzyka banku). Można sobie to odbić
    zwiększając opłaty, można też zaproponować bardziej atrakcyjną ofertę, by
    przyciągnąć więcej osób. Na pewno część banków wybierze drugą drogę.

    > Twierdzić to sobie może. Zawsze grzecznie proszę agenta o wykonanie zdjęć
    > stanu mieszkania o dołączenie do potwierdzenia odbioru :)

    Agenta? Nie stwierdzono ;) Myśmy zawsze wynajmowali na własnę rękę. Choć w
    sumie to w niczym nie przeszkadza w robieniu zdjęć. O ile grzyb nie jest
    zamalowany ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl