  • Data: 2012-02-22 23:34:00
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 Feb 2012 17:11:27 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A w tym roku już sprawdzałeś (po wejściu nowych rekomendacji)?
    > Mnie dość solidnie straszyli, że grudzień to już ostatni miesiąc, a potem
    > to mi zdolność spadnie o 1/3. Niestety się nie dałem. :)

    Jeszcze nie sprawdzałem, choć te 25 lat faktycznie nie zachęca (a tu już
    KNF straszy wymaganym wkładem 20%). Niestety wkrótce mnie to czeka (i nie
    tylko "chęć posiadania" wchodzi w grę), więc będę mógł zdać relację. Wśród
    tylu banków na pewno znajdzie się taki, który będzie chciał zarobić, na
    razie przećwiczone na innych produktach.

    > A z drugiej strony jak nie masz "nówka sztuki silnik igły" to nie musisz
    > remontować przed wyprowadzką. :)

    Niby nie, ale rośnie ryzyko utraty kaucji. Skoro ktoś bezczelnie wynajmuje
    mieszkanie w takim stanie, to nie będzie mieć większych oporów przed
    twierdzeniem, że ten stan powstał z winy wynajmującego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl