  • Data: 2012-02-22 16:04:25
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 Feb 2012 20:11:22 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Myślę, ze tu banki podchodzą indywidualnie. Do mnie jednak (jak prowadzącego
    > DG) podchodzą jak pies do jeża. :)

    Dla mnie DG jest głównym źródłem dochodu, więc znam ten ból. Ale jak już
    okażesz się twardym zawodnikiem i doniesiesz ten kilogram papieru, to dużo
    da się załatwić ;)

    > Mi największy problem sprawia oświadczenie że chcę się zameldować na stałe. :)
    > Gwoździe przy tym to mały pikuś. :)

    A potrzeba do tego teraz zgody na papierze? Nie da się iść i zameldować?

    Tak jeszcze wracając do cen najmu - większość z tych tanich ofert to
    niestety stare budynki. W opisach wiadomo - nówka sztuka bezwypadek silnik
    igła ;) Trzeba by jednak naocznie sprawdzić szczelność okien czy też
    poszukać śladów grzyba...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl