  • Data: 2012-02-20 14:50:01
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [1] To raczej medialne i społęczne "parcie na swoje", a nie racjonalna
    > decyzja powoduje że młodzi ludzie koniecznie chcą mieć swoje, nawet
    > kosztem obciążenia na 30-40 lat
    > [2] Porównując ceny kredytu w PLN bez "bonifikat" z ceną miesięcznego
    > "czynszu". Korzystniejszy jest też, bo jesteś mobilny i możesz
    > nadążać za zmianami na rynku pracy

    Za zmianami na rynku pracy nigdy nie nadążysz. Wróżka by się przydała
    :-) Ja myślę że przez najbliższe 30 lat nie będę potrzebował zmieniać
    miasta. jest popyt na mój fach. Takie było założenie. Moje mieszkanie
    nie jest nowe a czynsz niski. Mogę powiedzieć że inni w okolicy płacą
    czynszu tyle co ja razem z ratą.
    Ja będę miał za 30 lat własny lokal w cenie :-)