  • 1. Data: 2005-03-05 12:51:49
    Temat: Pożyczka
    Od: "Władysław Ostaniewicz" <w...@p...onet.pl>

    Dzień dobry.
    Potrzebna jest mi gotówka dla działalności MSP. Czy jest jakiś bank, który
    udzieliłby pożyczki ok. 100 tys. zł. pod zabezpieczenie hipoteczne na
    nieruchomości gdy nie mogę się wykazać w ciągu ostatnich dwóch lat stałymi
    dochodami?

    Wladeko

  • 2. Data: 2005-03-05 13:16:46
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > udzieliłby pożyczki ok. 100 tys. zł. pod zabezpieczenie hipoteczne na
    > nieruchomości gdy nie mogę się wykazać w ciągu ostatnich dwóch lat

    na podstawie takiego zabezpieczenia to chyba nikt

  • 3. Data: 2005-03-05 14:26:06
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2005 13:51:49 +0100, Władysław Ostaniewicz naskrobał(a):

> [...]
    > udzieliłby pożyczki ok. 100 tys. zł. pod zabezpieczenie hipoteczne na
    > nieruchomości gdy nie mogę się wykazać w ciągu ostatnich dwóch lat stałymi

    banki nie zajmują się obrotem nieruchomościami.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2005-03-05 17:35:37
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Sprawdź: " DomBank"

    http://www.kredyt.org.pl/dombank/146/

    Wysokość kredytu

    Maksymalna kwota kredytu nie zależy od Twoich dochodów, lecz od wartości
    nieruchomości, która będzie zabezpieczeniem kredytu. Zatem można otrzymać
    kredyt aż do 100% wartości nieruchomości (także należącej do osoby
    trzeciej).

    Kredytowana jest również prowizja bankowa, koszty ustanowienia hipoteki oraz
    wszelkie dodatkowe koszty.
    Jeżeli w tracie spłaty kredytu okaże się, że potrzebujesz więcej środków,
    niż planowałeś, możesz powiększyć kwotę kredytu.

    Więcej przeczytasz tutaj:
    http://www.kredyt.org.pl/dombank/146/

    pozdrawiam

    @dams

    Użytkownik "Władysław Ostaniewicz" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d0ca15$a4s$1@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2005-03-05 17:38:06
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Jeszcze to:
    http://www.kredyt.org.pl/multibank/52/

    Pożyczka Hipoteczna indeksowana kursami walut obcych jest dostępna w ramach
    MultiPlanu Walutowego

    1. Możesz ją przeznaczyć na: spłatę kredytu indywidualnego lub nieokreślony,
    dowolny cel konsumpcyjny.

    2. Zabezpieczenie pożyczki stanowi: hipoteka na nieruchomości, weksel własny
    in blanco, ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych,
    inne zaakceptowane przez Bank.

    pozdrawiam
    @dams

  • 6. Data: 2005-03-05 21:46:44
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2005 17:35:37 GMT, @dams naskrobał(a):

> [...]
    > nieruchomości, która będzie zabezpieczeniem kredytu. Zatem można otrzymać
    > kredyt aż do 100% wartości nieruchomości (także należącej do osoby

    czyli z tego wywodzisz że nie trzeba posiadać zdolności kredytowej? A
    akapit

    " Akceptowane są wszystkie regularne źródła uzyskania dochodów:

    * umowa o pracę
    * kontrakty menadżerskie
    * działalność gospodarczą - wszelkie formy opodatkowania
    * umowy zlecenia i umowy o dzieło, z tytułu najmu nieruchomości, działy
    specjalne produkcji rolnej, emerytury i renty, dywidendy i inne dochody
    kapitałowe, także osiągane za granicą"

    jest tylko opcją ?? :))

  • 7. Data: 2005-03-06 11:39:18
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-03-05 18:35 i wtedy właśnie @dams
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):
> [...]
    > nieruchomości, która będzie zabezpieczeniem kredytu. Zatem można otrzymać
    > kredyt aż do 100% wartości nieruchomości (także należącej do osoby

    A to coś nowego. Bo do tej pory w każdym banku podstawą do otrzymania
    kredytu lub pożyczki była właśnie zdolność kredytowa (czyli stałe i
    udokumentowane źródło dochodu) a zabezpieczenie to już raczej
    drugorzędna sprawa.
    Twierdzisz, że DomBank udzieli mi kredytu na 100% wartości nieruchomości
    (i to jeszcze należącej do osoby trzeciej) nie pytając mnie o dochody
    i nie karząc mi udokumentowac z czego zamierzam ten kredyt spłacać ?

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,

  • 8. Data: 2005-03-06 14:55:41
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Twierdzisz, że DomBank udzieli mi kredytu na 100% wartości nieruchomości
    > (i to jeszcze należącej do osoby trzeciej) nie pytając mnie o dochody i
    > nie karząc mi udokumentowac z czego zamierzam ten kredyt spłacać ?

    Dochód to musisz mieć, tylko w Domnabku baaardzo liberalnie podchodzą do
    badania zdolnośći kredytowej.

    Darek

  • 9. Data: 2005-03-06 16:24:16
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Dochód to musisz mieć, tylko w Domnabku baaardzo liberalnie podchodzą do
    > badania zdolnośći kredytowej.

    Zdziwiła mnie również informacja - że jezeli jest się na czarnej liście
    dłużników to też jest szansa na kredyt :]

    Moze mają dział nieruchomości ;]

    pozdrawiam

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 10. Data: 2005-03-06 18:36:32
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-03-06 17:24 i wtedy właśnie @dams
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):
    > Zdziwiła mnie również informacja - że jezeli jest się na czarnej
    liście
    > dłużników to też jest szansa na kredyt :]
    To akurat jest prawda. Tyle, że uzyskany w takim przypadku kredyt będzie
    dużo droższy niż w normalnych warunkach.