  • 1. Data: 2003-09-28 18:53:59
    Temat: Pożyczę zestaw startowy Inteligo.
    Od: "Adam" <s...@a...pl>

    Witam
    Jestem zainteresowany pozyczeniem zestawu startowego Inteligo - kwestia
    użytkowania przez parę tygodni, by przyjąć kilka przelewów, które mój bank
    (BS) nie obsługuje.
    Jesli ktoś chciałby zarobić parę groszy przy okazji - proszę o info na priv.

    Pozdrawiam

    ps. Jeśli uważacie że to głupi pomysł, jestem otwarty na inne sugestie, jak
    to załatwić, by nie musieć samemu angażowac się w zabawę z Inteligo, która
    różnie trwa...

  • 2. Data: 2003-09-28 19:17:57
    Temat: Re: Pożyczę zestaw startowy Inteligo.
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 28 Sep 2003 20:53:59 +0200, Adam <s...@a...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > ps. Jeśli uważacie że to głupi pomysł, jestem otwarty na inne sugestie,
    > jak to załatwić, by nie musieć samemu angażowac się w zabawę z Inteligo,

    chyba bardzo glupi - szczegolnie dla "dawcow" konta

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34471,1664705.html

    A co takiego szczegolnego jest w Inteligo, ze trzeba tylko tam????

    M.

  • 3. Data: 2003-09-28 20:42:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> writes:

    > A co takiego szczegolnego jest w Inteligo, ze trzeba tylko tam????

    Nic, ale jakos trzeba prosbe uzasadnic, prawdaz?

    MJ

  • 4. Data: 2003-09-28 20:53:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A co takiego szczegolnego jest w Inteligo, ze trzeba tylko tam????

    Karta VE bez dziennego limitu wyplat... :->

  • 5. Data: 2003-09-28 21:32:40
    Od: "Adam" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprv7477ut139mw6@news.tpi.pl...
    > Dnia Sun, 28 Sep 2003 20:53:59 +0200, Adam <s...@a...pl>
    > napisał:
    > >

    > chyba bardzo glupi - szczegolnie dla "dawcow" konta
    >
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34471,1664705.html

    ROFTL : )))))

    Dobre, o tym co prawda nie pomyślałem, ale... ktoś jest pomysłowy.
    Wobec powyższego linku, cofam swoją prośbę, żeby uniknąć dalszych rozważań o
    moich niecnych zamiarach : )

    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2003-09-29 06:14:44
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Adam" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > ROFTL : )))))
    >
    > Dobre, o tym co prawda nie pomyślałem, ale... ktoś jest pomysłowy.
    > Wobec powyższego linku, cofam swoją prośbę, żeby uniknąć dalszych rozważań
    > moich niecnych zamiarach : )

    bardziej rotfl jest wlasnie twoja proba uzyskania dostepu do konta, wlasnie
    na poziomie tej blondynki z artykulu

  • 7. Data: 2003-09-29 07:49:49
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprv7477ut139mw6@news.tpi.pl...

    > chyba bardzo glupi - szczegolnie dla "dawcow" konta
    >
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34471,1664705.html

    ludzi to sa jednak gloopi !! amatorszczyzna !!
    takie maile sle sie przez serwery ktore nie umieszczaja IP nadawcy

  • 8. Data: 2003-09-29 10:07:10
    Od: "Pablos" <k...@U...tlen.pl>

    > ludzi to sa jednak gloopi !! amatorszczyzna !!
    > takie maile sle sie przez serwery ktore nie umieszczaja IP nadawcy

    własnie zastanawiam się jaki jest sens artykułu takiego jak ten w Wyborczej

    to jest praktycznie gotowy przepis - który można lekko "podrasować" i
    uzyskać całkiem prosty sposób na przestępstwo - tym bardziej że dość
    wyraźnie widać jakie popełnił błędy sprawca

    ciekawe ile tego typu spraw będzie w ciągu kilku następnych miesięcy -

  • 9. Data: 2003-09-29 17:33:10
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Rafal" <t...@i...pl> wrote:

    > ludzi to sa jednak gloopi !! amatorszczyzna !!
    > takie maile sle sie przez serwery ktore nie umieszczaja IP nadawcy

    A są takie? ;))

    --
    In every winter there's a different cold
    in every winter I feel so old

  • 10. Data: 2003-09-30 08:41:02
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > ludzi to sa jednak gloopi !! amatorszczyzna !!
    > takie maile sle sie przez serwery ktore nie umieszczaja IP nadawcy

    Takie meile to się śle podjeżdżając samochodem i laptopem pod
    niemal dowolny biurowiec w Warszawie.
    Mniej więcej połowa sieci WLAN jest zupełnie niezabezpieczona.
    PZDR