  • 11. Data: 2003-10-01 07:49:14
    Temat: Re: Pożyczę zestaw startowy Inteligo.
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bl8o72$ml2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > takie maile sle sie przez serwery ktore nie umieszczaja IP nadawcy

    Podasz przepis ???
    Może prepaid ze zmienionym imei, gprs, laptop ???

  • 12. Data: 2003-10-01 09:28:33
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Mon, 29 Sep 2003 12:07:10 +0200, "Pablos"
    <k...@U...tlen.pl> wrote:

    >to jest praktycznie gotowy przepis - który można lekko "podrasować" i
    >uzyskać całkiem prosty sposób na przestępstwo - tym bardziej że dość
    >wyraźnie widać jakie popełnił błędy sprawca
    >ciekawe ile tego typu spraw będzie w ciągu kilku następnych miesięcy -

    Dokladnie - ten kto to opisal nie zdaje sobie sprawy gdzie zyje i co
    jakis dupek z komputerem i odrobina wiedzy moze zrobic.
    Nie zdziwie sie jak... a zreszta nie bede podpowiadal bo mi wlasnie
    przyszedl do glowy znacznie drastyczniejszy scenariusz 'zarabiania
    kasy w Sieci'

    Piotr

  • 13. Data: 2003-10-02 04:26:04
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:ble0vv$53j$1@nemesis.news.tpi.pl,
    SP9LWH <s...@a...pl> napisał(a):

    > Podasz przepis ???
    > Może prepaid ze zmienionym imei, gprs, laptop ???

    hmm.. a to w PP działa już GPRS?

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 14. Data: 2003-10-02 05:33:55
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości