  • 1. Data: 2003-09-28 13:31:12
    Temat: [ING] albo poświadczają nieprawdę albo samowolnie zmieniają dyspozycje klienta .....
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Mam ja sobie KM w BSK
    do tego mam Taryfę 0. Z niej zasilam KM.
    Na umowie mam numer rachunku w formacie przed-NRB i na ten numer płacę.
    Ale... gdy próbowałem wydrukować sobie historię to na potwierdzeniu
    wydrukowanym z BSK jest już numer kasy po "translacji" do NRB w
    wykonaniu BSK.
    Hmm
    problem jest tylko w tym że .. ja caly czas płacę na stary numer.
    czyli
    1. albo przelew poszedł na nowy numer kasy => BSK samowolnie zmienił
    zlecenie klienta
    2. przelew poszedł na stary numer ale wtedy te potwierdzenia są mało
    sensowne nie mówią nic o tym na jakie konto wysłałem przelew, ale jak to
    wygląda po translacji.... dla takiego np. US-u może być różnica...
    KJ
    PS tak wiem , czepiam się, ale jednak bank to nie sklep z pietruszką

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 2. Data: 2003-09-28 21:09:10
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wykonaniu BSK.

    > PS tak wiem , czepiam się, ale jednak bank to nie sklep z pietruszką

    To się ciesz, że Bank nie potrąca ci za tą translację :\
    Nie dostałeś powiadomienia o zmianie numerów ?

    GO

  • 3. Data: 2003-09-29 06:04:04
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-28 23:09, GOL wrote:
    [...]

    > To się ciesz, że Bank nie potrąca ci za tą translację :\
    > Nie dostałeś powiadomienia o zmianie numerów ?
    >
    > GO

    Dostałem jedynie info, że przechodzą na NRB. Natomiast, z KM nie
    dostałem nic na temat tego, że należy wpłacać na nowy rachunek.