  • 101. Data: 2011-11-15 07:45:32
    Temat: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jak zwykle wymyśliłeś sobie fakty

    Totus jestes podobny do tych wszytkich nędznych kreatur z SLD którzy za
    Gierka nawoływali na socjalizm a teraz sa pierwszym piewcami demokracji z tą
    tylko różnicą, że oni już "zapomnieli" co mówili 30-40 lat temu, a ty nie
    pamiętasz co mówiłes wczoraj ....

    >Masz na myśli to ?.
    >
    >http://www.ruchpalikota.org.pl/sites/default/files/
    rp.file_.3429.231.pdf

> [...]

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 102. Data: 2011-11-15 08:56:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > tą tylko różnicą, że oni już "zapomnieli" co mówili 30-40 lat temu, a ty

    Rzeczywiście, masz rację. Nie doczytałem tego fragmentu. Tak, nie
    przeszkadza mi ustawowe wyrównanie wynagrodzeń dla kobiet i mężczyzn za taka
    sama pracę.
    Przepraszam za posądzenie Cie o wymyślenie tego.

  • 103. Data: 2011-11-15 09:13:02
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > taka
    > sama pracę.
    > Przepraszam za posądzenie Cie o wymyślenie tego.

    Nie gniewam się totusie. Nic się nie stało.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 104. Data: 2011-11-15 11:04:31
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Nie gniewam się totusie. Nic się nie stało.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    a kto napisał fragment pominiety w cytacie?
    ty Endriu, czy totus bo sie pogubiłem

  • 105. Data: 2011-11-18 19:29:28
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > a na paligniota zagłosowałem bo była szansa, choć nikła, zalegalizowania
    > marychy
    > za jednego jointa iść do pierdla to przesada, a do czech czy holandii nie
    > chce mi sie jeździć tylko po to żeby se zajarać

    Jest takie przysłowie, że jak Bóg chce kogoś pokarać, to spełnia jego
    marzenia....

    Agresja kastratów
    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz-mysli_
    nowoczesnego-endeka/news/agresja-kastratow,1723461

    "[...] Holendrzy rozpaczliwie próbują się wycofać z legalności "miękkich"
    narkotyków, bo okazało się, że wyszły z tego same szkody. Niemcy
    rozpaczliwie szarpią się z narastającą mafijną przestępczością i handlem
    kobietami, którego legalizacja prostytucji bynajmniej nie ukróciła, tylko
    wręcz przeciwnie, wzmogła. A u nas za szczyt postępu i nowoczesności uchodzi
    właśnie legalizowanie marychy i - najnowszy przebój palikociarni - burdeli
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 106. Data: 2011-11-18 20:01:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > wręcz przeciwnie, wzmogła. A u nas za szczyt postępu i nowoczesności
    > uchodzi właśnie legalizowanie marychy i - najnowszy przebój palikociarni -

    A Twoje tabletki, których dzisiaj unikasz są lepsze czy gorsze od marychy?

    --
    marfi

  • 107. Data: 2011-11-18 20:37:05
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A Twoje tabletki, których dzisiaj unikasz są lepsze czy gorsze od
    > marychy?

    A może byś się wysilił ułożył jakies zdanie bardziej podrzędnie złożone ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 108. Data: 2011-11-19 05:56:16
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    > A może byś się wysilił ułożył jakies zdanie bardziej podrzędnie złożone

    marfi, chemia zabija i niszczy wątrobe oraz nerki
    zapomnij o prochach

  • 109. Data: 2011-11-19 06:07:20
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    ok czyli wrzuta XXL to był puder pod exposeee

    w sumie powinien się ucieszyć pan Łysiak, bo exposeee było konkretne jak
    żadne inne od 1989 i przypominało nieco przemówienie kaprala w tv (flet z
    mandragory)

    w zsadzie ciężko to nawet nazwać exposeee, raczej mieliśmy do czynienia z
    przemówienie super-ministra-finansów

    niepotrzebnie trwało aż godzinę
    skoro pierwszy raz zrezygnowano z omawiania gruszek na wierzbie czy
    (science) fiction, to można się było streścić jeszcze bardziej

    1) bedzie ciężko
    2) staramy sie nad tym panować
    3) nie podskakujcie za bardzo

    poza tym podobały mi się wszystkie kolejne wystąpienia, tj. palikota,
    millera, pis (jakaś pani znudzonym głosem ale ciekawie) itd
    dobry poseł ma umieć dobrze mówić, to podstawa k.m.

    w związku z tym musiałbym głosować na wszystkich, ala na szczęście wybory
    już niedawno były

    ps
    no jest jakiś sukces
    pe-ez-el, jak mawiają niektórzy, pierwszy raz odpuścił... czyli co do 1)...
    bedzie bardzo ciężko

    :)