  • 1. Data: 2011-11-10 10:14:13
    Temat: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Od: "XXL" <d...@g...pl>

    Wklejam linka z wywiadem z prof. D.Filarem, członek Rady Gospodarczej przy
    premierze.
    Wywiad nie pozostawia złudzeń co do kierunków zmian w Polsce: trzeba oswoić
    się z bolesną prawdą, że aby uniknąć pójścia w ślady bankrutów Grecji i Włoch
    musimy pogodzić się z koniecznymi cięciami, które są nieuchronne.

    http://biznes.interia.pl/raport/kryzys_w_usa/news/fi
    lar-poziom-zycia-polakow-musi-obnizyc-sie-o-5-10-pro
    cent,1719570,5434

  • 2. Data: 2011-11-10 11:43:22
    Temat: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    Użytkownik "XXL" napisał w wiadomości grup

[...]

    Zgadza się....KONIECZNIE TRZEBA - I TO SZYBKO !!!! - OBNIŻYĆ poziom życia:

    * prof. D.Filarowi.....10-cio krotnie (oczywiście przez 10-cio krotne
    obniżenie wszystkich jego poborów !!!)
    * członkom RPP....10-krotnie
    * różnej maści spikerom i prowadzącym programy w TV......10-krotnie
    * posłom i senatorom....2-krotnie
    * prezesom, dyrektorom i wyższym kierownikom: banków i innych, różnych,
    dużych firm......10-cio krotnie
    * różnym "dyrektorkom" i "kierowniczkom", na różnych szczeblach....5-cio
    krotnie
    * różnym "generałkom", "pałkownikom" w wojsku, policji i innych
    służbach.....5-cio krotnie
    * prokuratorom, sędziom, lekarzom....2-krotnie
    * zlikwidować mafię, która wkradła się do aparatu władzy i tym samym
    przywrócić normalnie funkcjonujące rządy
    * .....a przede wszystkim, przede wszystkim !!!!! :

    skończyć z PARODIĄ systemu emerytalnego tj. WIELESETTYSIĘCZNĄ ARMIĄ
    MŁODOCIANYCH (po 15-tu latach pracy !!!) EMERYTÓW: policjantów, wojskowych,
    strażników, prokuratorów itp., itd......i pogonić to do roboty na jeszcze co
    najmniej 20-25 lat !!!!....wtedy ZUS i państwo (finanse ZUS-u i państwa
    oczywiście !) na pewno się nie załamie

    AMEN !

  • 3. Data: 2011-11-10 12:02:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 10:14:13 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > http://biznes.interia.pl/raport/kryzys_w_usa/news/fi
    lar-poziom-zycia-polakow-musi-obnizyc-sie-o-5-10-pro
    cent,1719570,5434

    "Ja nie wiem, jakie będzie wystąpienie premiera. Ale oczekiwałbym otwartego
    przekazania komunikatu społeczeństwu. "

    Tak się zastanawiam. Profesor mówi 5-10%. Pytam dlaczego 5-10 a nie
    12,5-17.9% czy dlatego że mamy 5 palców w lewej ręce i 5 palców w prawej.
    Skąd te liczby? Nie żebym narzekał lub wątpił w wiedzę, ale tak mnie to
    zastanowiło.

  • 4. Data: 2011-11-10 12:05:11
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 10 listopad (czwartek), gdy o godzinie 11:14 *XXL*
    naskrobał(a):

> [...]
    > się z bolesną prawdą, że aby uniknąć pójścia w ślady bankrutów Grecji i Włoch
    > musimy pogodzić się z koniecznymi cięciami, które są nieuchronne.

    czy rząd poza podwyżkami i wyprzedażą firm skarbu państwa nie ma nam
    obywatelom nic innego do zaproponowania?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-11-10 13:00:10

  • 5. Data: 2011-11-10 12:51:13
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A jakich prezentów oczekujesz od nowego rządu ?
    Wprawdzie zbliża się św.Mikołaj ale prezentów od polityków raczej nie
    powinniśmy się w tym roku spodziewać.
    Co niektórzy mogą się natomiast doczekać rózgi :-)

  • 6. Data: 2011-11-10 13:18:37
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Włoch
    > musimy pogodzić się z koniecznymi cięciami, które są nieuchronne.

    ok tylko to mówi Donald zaraz po wyborach, tak to mozemy po prostu ująć

  • 7. Data: 2011-11-10 13:42:32
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 10 listopad (czwartek), gdy o godzinie 13:51 *XXL*
    naskrobał(a):

    > A jakich prezentów oczekujesz od nowego rządu ?

    jejku, nie dziwię się teraz, że są ludzie, którzy słyszeli strzały w
    smoleńsku.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-11-10 14:35:42

  • 8. Data: 2011-11-10 14:12:06
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Wywiad nie pozostawia złudzeń co do kierunków zmian w Polsce: trzeba oswoić
    > się z bolesną prawdą,

    Patrrzcie jak rózne można mieć złudzenia. Ja się łudziłem, że kierunek zmian
    będzie taki, żeby ludziom żyło się coraz lepiej. Ten wywiad nie pozostawia mi
    złudzeń co do premiera i jego utytułowanych doradców.

    pozdrawiam
    kc

  • 9. Data: 2011-11-10 14:35:24
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Patrzcie jak rózne można mieć złudzenia. Ja się łudziłem, że kierunek zmian
    będzie taki, żeby ludziom żyło się coraz lepiej. Ten wywiad nie pozostawia mi
    złudzeń co do premiera i jego utytułowanych doradców.

    Po pierwsze ten wywiad jest wyrazem poglądów ekonomisty i eksperta prof.
    Filara a nie cytatem z oczekiwanego expose premiera.

    Jednak każdy logicznie myślący człowiek, który ma elementarne pojęcie o
    gospodarce i finansach państwa wie, że przy relacji długu do PKB jaki ma
    Polska (trochę poniżej 55%) oraz przede wszystkim w warunkach krachu
    finansowego Europy opartego o beztroskie życie na kredyt przyszłych pokoleń,
    nowy rząd PO-PSL po prostu MUSI KONIECZNIE podjąć wyzwanie i zacząć wdrażać
    reformy, których nie podjął w poprzedniej kadencji (i nie podjęły poprzednie
    ekipy rządzące w Polsce od 1989r.) bo jeśli tego nie zrobi to za 2-3 lata
    sytuacja będzie ZNACZNIE GORSZA i konieczne wówczas reformy ZNACZNIE BARDZIEJ
    BOLESNE !!!

  • 10. Data: 2011-11-10 14:47:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > ekipy rządzące w Polsce od 1989r.) bo jeśli tego nie zrobi to za 2-3 lata
    > sytuacja będzie ZNACZNIE GORSZA i konieczne wówczas reformy ZNACZNIE

    No a co z tym naganianiem na Unię. Przeciez tak pięknie miało być i w ogóle:

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata student w INP UW i polityk w (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Micha Szczerba)
    http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

    "[...] Dzisiaj ju widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiąga poważne korzyści gospodarcze, których niestety Polska
    nie będzie mogła do wiadczyć [...]

    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wy szy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    Gdzie te wyższe PKB i mniejsze bezrobocie w Grecji ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/