  • 1. Data: 2011-11-08 08:08:22
    Temat: Jak to Wejhert Dokerem bywał...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Wizjoner zadekowany w dokach
    http://monsieurb.nowyekran.pl/post/24006,wizjoner-za
    dekowany-w-dokach

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-11-08 09:14:32
    Temat: Re: Jak to Wejhert Dokerem bywał...
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 08.11.2011 09:08, Endriu pisze:
    > Wizjoner zadekowany w dokach
    > http://monsieurb.nowyekran.pl/post/24006,wizjoner-za
    dekowany-w-dokach

    Endriu!

    walisz pomyje jakiegos mentalnego zbuka na czlowieka o ktorym i ja i Ty
    niewiele wiemy - a jego jedyna wina jest to ze zarobil w cholere kasy...

    pozniej sie dziwisz ze wiekszosc odpuszcza sobie dyskusje z Toba...

    ps.

    poczytalem sobie tez wypociny nt smolenska. proponuje obejrzec ten film:
    http://www.youtube.com/watch?v=uBz9e10psJg

    smaolot na wys. 15m wali lewym skrzydlem w latarnie (a latarnia to nie
    drzewo - latarnia, w porownaniu z drzewem, lamie sie jak zapalka).
    porownaj to z naszym tutka.

  • 3. Data: 2011-11-08 11:11:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > walisz pomyje jakiegos mentalnego zbuka na czlowieka o ktorym i ja i Ty
    > niewiele wiemy

    Jak kolesia nie znasz to zameiluj do niego ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/