  • 1. Data: 2022-10-28 17:41:44
    Temat: Re: Potworna inflacja -- jak tu RZyć...
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-10-27, Eneuel <e...@g...com> wrote:

    > ...osłonić, gdy drożeją spadnie?! Jeszcze niedawno za dwie pary
    > spodni (cztery nogawki) zapłaciłem 5 zł a dziś w tym samym
    > Carrefourze, który nas opuszcza z wielką armią, zapłaciłem aż 10
    > zł... Też za cztery nogawki... Tyle że teraz kupiłem grube, na
    > jesień...

    To kup spodnie dziś i sprzedaj jak będą po 15. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 2. Data: 2022-10-29 18:07:15
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 paź 2022 o 17:41, Wojciech Bancer pisze:

    > To kup spodnie dziś i sprzedaj jak będą po 15. :)

    Niezła myśl. :) Brak mi kupieckiego drygu, ale może warto spróbować...
    BTW -- spodnie mam, wieszaki wraz ze spodniami kupiłem, ale gdzie to
    wieszać/trzymać?... Może naprawdę trzeba sprzedawać?... ;) Albo choć
    nabyć szafę...

    Tamtego dnia kupiłem też chińskie japonki -- 5 dych zapłaciłem...
    (Chyba w Tedi, może w Action?... -- w galerii Carrefoura)
    Damskie, numer ciut za mały (potrzebny mi 42 -- kupiłem 41) ale
    noszę z upodobaniem... W Gołdapi będąc po raz pierwszy, w 2013 r.
    z bólem serca zapłaciłem chyba aż 7 PLN -- teraz tylko 50 groszy...
    (potrzebne były na basenie, ale w mieszkaniu na co dzień też są
    przydatne) Nawet kolor (seledyn, turkus? -- nigdy nie umiałem
    nazywać kolorów) tych klapek za 5 dych przypadł mi do gustu...

    Wieniec Zdrój nie leczy ;) już układu oddechowego w ramach
    prewencji ZUS, ale gdyby nawet leczył ;) -- CoViD stoi na
    przeszkodzie... Stegna (niedaleko przekopu Kaczyńskiego)
    jest niewiele dalej Białegostoku niż Wieniec, i nad morzem...

    -=-

    Lidl i Carrefour (ponoć także Biedronka) zarzucone są jabłkami
    po 1.76 pln czy jakoś podobnie... Czerwonymi, żeby nie napisać
    bordowymi... Są też i inne, ale te bordowe wyglądają najlepiej
    i są smaczne...

    -=-

    Raczej wypiorę te spodnie i założę tak szybko, jak tylko wyschną...

    -=-

    Będąc dzieckiem, marzyłem o czystych ubraniach.

    Podobał się mi świat -- znany choćby z TV, w którym człek codziennie
    zakładał czyste, wyprane i wyprasowane spodnie... Wówczas miałem tylko
    jedne :) zdatne do noszenia, bardzo rzadko prane, choć nieustannie
    brudzone i niszczone w (zazwyczaj zatłoczonych) autobusach, na
    szkolnych ławkach i podłogach...

    --