  • Data: 2002-02-25 13:05:55
    Temat: Re: Poszerzenie oferty
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > No wlasnie ... czy mi sie wydaje czy jeszcze wczoraj bylo napisane, ze
    > poszerzanie oferty odbedzie sie z nocy z niedzieli na poniedzialek ... ?
    ;))
    > Raczej na pewno az tak zlej paieci jeszcze nie mam ;))

    Niezupełnie tak. Było napisane, że będą prowadzone prace nad oprogramowaniem
    związanym z poszerzeniem oferty. A więc samo poszerzenie może nastąpić po
    ...... (odpowiednie wpisać) dniach lub tygodniach.
    W każdym bądź razie, napięcie rośnie!

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
    1. miejsce w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)