  • 1. Data: 2002-02-25 06:23:01
    Temat: Poszerzenie oferty
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ktos cos zauwazyl? Tak patrze ale narazie nic nie widze, a ciekawyj estem..

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-25 08:11:11
    Temat: Re: Poszerzenie oferty
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 25, 2002 at 06:23:01AM +0000, AMRA wrote:

    > Ktos cos zauwazyl? Tak patrze ale narazie nic nie widze, a ciekawyj estem..

    A ja nie zauwazylem $_

    Podaj o jaki bank chodzi ;)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-25 08:16:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Podaj o jaki bank chodzi ;)

    Inteligo :)

  • 4. Data: 2002-02-25 08:16:36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Inteligo :)

    Poczekaj do jutra
    :-)

    Pzdr,

    M.

  • 5. Data: 2002-02-25 10:31:58
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > Poczekaj do jutra
    > :-)
    >
    > Pzdr,

    No wlasnie ... czy mi sie wydaje czy jeszcze wczoraj bylo napisane, ze
    poszerzanie oferty odbedzie sie z nocy z niedzieli na poniedzialek ... ? ;))
    Raczej na pewno az tak zlej paieci jeszcze nie mam ;))

    |-|()|_|()

  • 6. Data: 2002-02-25 10:37:24
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Poszerzenie oferty
    > Ktos cos zauwazyl? Tak patrze ale narazie nic nie widze, a ciekawyj
    estem..

    Twoj post przypomina mi posty typu: "Wynajme kawalerke"
    Jesli nie w tytule, to przynajmniej w tresci napisz o jaki bank chodzi...
    :-)

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 7. Data: 2002-02-25 13:05:55
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > No wlasnie ... czy mi sie wydaje czy jeszcze wczoraj bylo napisane, ze
    > poszerzanie oferty odbedzie sie z nocy z niedzieli na poniedzialek ... ?
    ;))
    > Raczej na pewno az tak zlej paieci jeszcze nie mam ;))

    Niezupełnie tak. Było napisane, że będą prowadzone prace nad oprogramowaniem
    związanym z poszerzeniem oferty. A więc samo poszerzenie może nastąpić po
    ...... (odpowiednie wpisać) dniach lub tygodniach.
    W każdym bądź razie, napięcie rośnie!

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
    1. miejsce w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)