  • Data: 2011-10-27 12:04:51
    Temat: Re: Postępy faszyzmu...
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Witraku()!

    W czwartek, 27 października 2011, o godz. 12:28:40, napisałeś na temat:
    "Postępy faszyzmu..."
    witrak() w...@h...com, news:j8b9tr$rrh$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Po trzecie, Twoje stanowisko jest "wątpliwe moralnie" bo bazuje na
    > wzorcu "oni zrobili coś wbrew zasadom, to i ja mogę". Otóż nie,
    > cenzura nigdy nie jest OK i z faktu, że ktoś kiedyś "cenzurę"*)
    > poparł nie wynika, że wobec niego wolno cenzurę stosować.

    > Konkludując: Pierwszy post był o kompromitującym działaniu
    > EMPIKu, a nie autorkach czy książce, więc trafiłeś kulą w płot.

    To może EMPIK (czy kto inny) powinien przenieść gazetki porno do działu dla
    6-ciolatków?
    Bo inaczej wg Ciebie jest to też cenzura gdy pozostają w dziale dla
    dorosłych?

    --
    Hej!
    TZ

    - Słowik - samiczka sama znosiła jajka, bo samiec nie chciał jej pomagać. -