  • Data: 2011-10-27 20:49:39
    Temat: Re: Postępy faszyzmu...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin in news:4ea991af$0$2199$65785112@news.neostrada.pl
    [.................]
    > Ja bym bardzo chcial, zeby feministki / nowoczesna lewica / lewacy czy jak
    > oni sie tam nazywaja, walczyly o godnosc kobiety - zarowno jako
    > pracownicy i zarowno jako matki.

    paradoks polega na tym, że kobiety czesto sa albo autorkami, a juz z
    pewnoscia - inspiratorkami (np. jako dyr. kreatywne) chocby kampanii
    reklamowych nachalnie wykorzystujacych motywy seksualne z kobieta w roli
    glownej. Oczywiscie najczesciej to faceci tak kombinuja "artystowsko", ale
    kobiety wsrod nich/decydentow tez nie od macochy są...
    czyli same nakrecają to, przeciwko czemu protestuja.

    > Wydaje mi sie, ze zdecydowana wiekszosc
    > kobiet ma inne problemy niz lesbijskie zwiazki partnerskie i skrobanka
    > na zyczenie. Ze zamiast mozliwosci slubu z przyjaciolka wolalaby
    > dluzszy urlop macierzynski a zamiast darmowej skrobanki darmowe
    > przedszkole i nizszy VAT na ubranka. Zabijajmy obywateli, nie bedzie
    > problemu, Polski tez kiedys nie bedzie, to problemu w ogole nie bedzie.
    > Ale znacznie prosciej jest krzyczec niz pracowac.

    co ciekawe: (czesto) w srodowiskach gejowskich-lesbijskich-hetero noz im sie
    otwiera na samo brzmienie nazwisk tych sztandarowych krzyczaczy-dzialaczy ze
    zwiazkow i stowarzyszen, i uwazaja, że tym swoim pretensjonalnym wrzaskiem i
    "wyzwoleniem", i obnoszeniem sie, po prostu osmieszają - albo srodowiska
    homoseksualne, albo srodowiska wyemancypowanych kobiet, ktore emancypacji
    wcale nie pojmuja, jako obnoszenie sie z macicą na dloni.
    To życie jakos tak... wygenerowalo pare wrzaskliwych osob, ktore robia za
    dyzurne i jedyne światle w tym "jakze zacofanym i klerykalnym kraju". A
    media to podtrzymuja, w koncu dziennikarze z czegos zyc musza i jak trzeba
    pare slow do kamery, to siup nosem w notes, a tam pare nazwisk na krzyz
    obrabianych przez lata (Sroda, Szczuka, Graff, Gretkowska, Biedroń, itd).

    > PS Zeby nie bylo, nie jestem za zakazem aborcji.

    żeby nie było :)