  • 41. Data: 2003-03-17 21:49:51
    Temat: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    usuń wrote:
    > Plik Worda byl tylko przykladem - zastap to czym chcesz RTFem albo txt.

    Czymkolwiek _wieloplatformowym_, co łatwo się robi. OK :-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 42. Data: 2003-03-17 23:27:15
    Temat: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: l...@l...ru

    Millennium w millenet.pl ale tylko historię /jest też przy okazji .xls i .html/

  • 43. Data: 2003-03-18 01:08:36
    Temat: Re:potwierdzenie do PDF- okiem blondynki
    Od: n...@p...onet.pl

    > Na przykład po to, żeby takie potwierdzenie ... wydrukować
    > i nie używać do tego żadnych dodatkowych narzędzi...
    > tylko po prostu kliknąć. Szybciej & prościej.

    To ja też takie chcę, żeby tylko kliknąć
    i wydrukować bez żadnych dodatkowych narzędzi.

    Bo ja ... nie mam drukarki :)))

  • 44. Data: 2003-03-18 08:36:45
    Temat: Re: Re: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > 1. nie stosuj takich skrotow myslowych bo nie da sie tego
    > zrozumiec. Nawet na pcoa.

    Przecietny zjadacz chleba instaluje Acrobat Readera i ma wszystko co trzeba.
    Przecietnemu zjadaczowi chleba trudniej bedzie dotrzec do odpowiednich
    narzedzi GNU. Poza tym ciezko to widze, zeby banki dawaly potwierdzenia
    transakcji z podpisem realizowanym np przy pomocy pakietu PGP.

    > 2. I dlatego ma miec 'DUZA wartosc'?

    Abstrachujac juz od formatu: pdf czy cos innego:
    W polaczeniu z certyfikatem banku od zaufanego wystawiciela wiadomo, ze
    takie potwierdzenie nie jest falszywe. Jak u nas instytucje panstwowe
    dorosna do uzywania PKI i tego typu rzeczy to moze byc przydatne.

  • 45. Data: 2003-03-18 08:47:14
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > takie potwierdzenie nie jest falszywe. Jak u nas instytucje panstwowe
    > dorosna do uzywania PKI i tego typu rzeczy to moze byc przydatne.

    Odpowiednie przepisy już mamy więc chyba nawet obecnie takie
    dokumenty mogłyby słuzyc jako pełnoprawny dowód np. przed sądem.

    Pix

  • 46. Data: 2003-03-18 11:48:33
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl._!_!_!_> napisał w
    wiadomości news:3127492.lEe99NHTGP@phoenix...

    > Czymkolwiek _wieloplatformowym_, co łatwo się robi. OK :-)

    na przyklad JPG :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 47. Data: 2003-03-18 13:37:01
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    usuń wrote:
    > Użytkownik "Artur Gawryszczak"
    > na przyklad JPG :)

    Fuuj ... Literki w jpegu ... Sadysta!

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 48. Data: 2003-03-19 15:51:14
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Ta pierwsza odpowiedz ;-)

    > A po co mi taki PDF, gdzie nie ma nawet nazwy odbiorcy, ani tez numeru
    jego
    > konta ?

    A tekst mozna dowolnie edytowac :-)
    No i jeszcze to "Niniejszy wydruk nie ma charakteru wyciągu i nie stanowi
    podstawy do zgłoszenia reklamacji".

    Piotrek