  • 1. Data: 2002-10-12 09:41:25
    Temat: Poniedzialkowe nowosci mB ;))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Szanowni Państwo,

    Z dniem 15 października mBank uruchamia w ramach prowadzonych rachunków
    szereg nowych możliwości.

    Polecenie zapłaty

    Uprzejmie informujemy, że od 15 października mBank rozpoczyna dla
    posiadaczy rachunków eKONTO, izzyKONTO i mBIZNES Konto obsługę
    rozliczeń w formie polecenia zapłaty.

    Usługa polega na udzielaniu zgody wierzycielowi (np. operatorowi
    telefonii komórkowej) na pobieranie z Państwa rachunku środków na
    uregulowanie powtarzających się płatności i przekazywanie należności za
    faktury na rachunek wierzyciela.

    Korzystanie z tej usługi to przede wszystkim:
    - Oszczędność czasu - koniec osobistego płacenia rachunków,
    - Wygoda - to wierzyciel pilnuje, aby należności zostały terminowo
    uregulowane,
    - Bezpieczeństwo - możliwość odwołania zrealizowanego już polecenia
    zapłaty w przypadku, gdy kwota na fakturze budzi Państwa wątpliwości.

    Jedyne, czego musicie Państwo dopilnować, to zapewnienie w terminie
    odpowiedniej ilości środków na rachunku.

    Do końca roku korzystanie z polecenia zapłaty jest bezpłatne.

    mTRANSFER

    Uprzejmie informujemy, że od początku października mBank oferuje swoim
    Klientom, dokonującym zakupów za pośrednictwem Internetu, dodatkową
    formę płatności - szybkie przelewy on-line, bezpośrednio ze stron www
    mBanku. Przelew realizowany jest jako przelew dowolny (z rachunku
    eKONTO, mBIZNES Konto lub izzyKONTO); nie jest konieczne wpisywanie
    danych odbiorcy i numeru jego rachunku bankowego. Potwierdzanie
    transakcji odbywa się za pomocą hasła jednorazowego z aktywnej listy
    haseł.

    Przelewy do ZUS i US z datą przyszłą

    Z dniem 15 października możliwa będzie również realizacja przelewów do
    ZUS z datą przyszłą, a także wykonywanie do Urzędów Skarbowych, w
    specjalnym formacie, przelewów bieżących i przyszłych.

    Zapraszamy do naszego serwisu transakcyjnego i korzystania z nowej
    funkcjonalności.

    --
    Powyższy list został wysłany za Pana/i zgodą, wyrażoną w momencie
    podpisania umowy o prowadzenie rachunku w mBanku, zgodnie z przepisami

  • 2. Data: 2002-10-12 09:45:39
    Temat: Re: Poniedzialkowe nowosci mB ;))
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Do końca roku korzystanie z polecenia zapłaty jest bezpłatne.

    ??? Eeee.... chyba za realizacje DD to nie beda pobierac oplat, I hope.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-10-12 09:49:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao8r2c$3ed$1@news.tpi.pl, MK wrote:

    > ??? Eeee.... chyba za realizacje DD to nie beda pobierac oplat, I
    > hope.

    Tak, 1 zł miesięcznie niezależnie od liczby PZ.

  • 4. Data: 2002-10-12 16:18:21
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > ??? Eeee.... chyba za realizacje DD to nie beda pobierac oplat, I hope.

    BTW: Czym sie rozni polecenie zaplaty od stalego zlecenia ?
    Jak to w skrocie dziala? Jak definiuje sie kwote do zaplaty?

    GreG

  • 5. Data: 2002-10-12 16:32:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao9htt$t5i$1@absinth.dialog.net.pl, GreG wrote:

    > BTW: Czym sie rozni polecenie zaplaty od stalego zlecenia ?
    Zobacz do starszych postów, było o tym wiele.

    > Jak definiuje sie kwote do zaplaty?
    W ogóle się nie definiuje. Kwotę sama określa ta firma, której płacisz (np.
    Twój telekom).

  • 6. Data: 2002-10-12 16:37:23
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz do starszych postów, było o tym wiele.

    > W ogóle się nie definiuje. Kwotę sama określa ta firma, której płacisz (np.
    > Twój telekom).

    Mam stale zlecenie na linii Dialog-PKOSA. Dialog informuje o kwocie, bank
    przelewa. Wiadomo. Czym sie to rozni od polecenia zaplaty ?

    GreG

  • 7. Data: 2002-10-12 16:48:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao9j1j$2us$1@absinth.dialog.net.pl, GreG wrote:

    > Mam stale zlecenie na linii Dialog-PKOSA. Dialog informuje o kwocie,
    > bank przelewa. Wiadomo. Czym sie to rozni od polecenia zaplaty ?

    W skrócie: sposobem przekazania informacji, założeniami i konsekwencjami
    prawnymi.

  • 8. Data: 2002-10-12 16:53:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao9jpg$c2i$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > W skrócie: sposobem przekazania informacji, założeniami i
    > konsekwencjami prawnymi.

    Jak już nie chce Ci się GreG zupełnie szukać, to zacznij lekturę tu:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&th=ef271d496351
    6c4f&rnum=6

  • 9. Data: 2002-10-12 17:30:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 12 Oct 2002 18:37:23 +0200), "GreG"
    <g...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Mam stale zlecenie na linii Dialog-PKOSA. Dialog informuje o kwocie, bank
    >przelewa. Wiadomo. Czym sie to rozni od polecenia zaplaty ?

    No właśnie masz polecenie zapłaty... A że PKO inaczej to nazwał, to
    niewiele zmienia..

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 10. Data: 2002-10-12 17:35:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:m1ngquoaralrfqnf918sqft56b3o0tgrpg@4ax.com, Tristan Alder wrote:

    > No właśnie masz polecenie zapłaty... A że PKO inaczej to nazwał, to
    > niewiele zmienia..

    Prawdopodobnie się mylisz. Ew. też poczytaj sobie ten link, który podałem.