  • 11. Data: 2002-10-12 19:15:34
    Temat: Re: Poniedzialkowe nowosci mB ;))
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ao9k2m$ca0$1@topaz.icpnet.pl...

    > Jak już nie chce Ci się GreG zupełnie szukać, to zacznij lekturę tu:
    > http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&th=ef271d496351
    > 6c4f&rnum=6

    Dzieki za info. Jest wyczerpujace w tresci.

    Pozdrawiam
    GreG

  • 12. Data: 2002-10-12 19:48:30
    Od: z...@p...onet.pl

    > Prawdopodobnie się mylisz. Ew. też poczytaj sobie ten link, który podałem.
    >
    > Witam.
    Którego dnia będą zdejmowane pieniądze z mojego konta, jeśli termin płatności
    jest przykladowo 15 danego miesiaca.Czy będzie to 14 dzień , czy np 2 dzień
    miesiąca.Pzdr. zenon

  • 13. Data: 2002-10-14 10:55:41
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    > Do końca roku korzystanie z polecenia zapłaty jest bezpłatne.

    He...he...ja w PKO BP mam bezpłatne już od paru lat :-))
    ...i mam nadzieję, że jeszcze z parę lat bede tak mial.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 14. Data: 2002-10-17 06:55:16
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam stale zlecenie na linii Dialog-PKOSA. Dialog informuje o kwocie, bank
    > przelewa. Wiadomo. Czym sie to rozni od polecenia zaplaty ?

    Mialem kiedys (w latach 1995 - 1998) taki wynalazek w Pekao SA, polecenie
    bylo w dobro ineego "ulubienca" - TP SA. Skutek byl taki, ze Peako raz
    przelewalo, a raz nie, a czasami to nawet dwa razy, wyjasnialo sie to
    miesiacami (gdybym tego na biezaco nie kontrolowal i nie "doplacal" na
    poczcie to kilka razy zdazyli by mi wylaczyc telefon i pobrac kilka oplat za
    ponowne uruchomienie), zeby bylo smieszniej nie dawalo sie tego polecenia
    anulowac, pomimo chyba czterech prob polecenie dalej bylo. Trzeba bylo
    zlikwidowac rachunek. Ze dwa razy tez TP SA odeslalala pieniadze do banku
    (ktore oczywiscie znalazly sie na jakims dziwnym koncie depozytowym, znowu
    trzeba bylo przyjsc odstac z godzine i powyjasniac) i groznie wezwala nas do
    zaplaty pod jakims-tam rygorem. Nawet pracownicy Pekaesu potem przepraszali
    i byli mili, a jak juz bylem u kresu wytrzymalosci i zrobilem jakas borute,
    to uzyskalem skad inad bardzo sensowna odpowiedz: "Prosze Pana, oczywiscie
    mozemu Panu podac nazwisko osoby odpowiedzialnej za zamieszanie, ale Pana
    pieniedzy juz nie mozemy odzyskac, wiec ze znajomosci tego nazwiska nic Panu
    nie przyjdzie". Dodam, ze w tamtym czasie trzymalem w tym Banku kase na
    mieszkanie, wiec akurat w tym okresie spelnialem wymogi klienta VIP ze dwa
    razy.

    Od tamtych dni z mojego slownika wypadly dwa terminy: Pekao SA oraz
    polecenie zaplaty. Teraz za telefon place sobie grzeczenie przelewem,
    czasami przez internet, czasami przez telefon, a jak mi pasi, to czasami ide
    na poczte. Kocham wolnosci (wyboru).

    Pozdrawiam, Grzegorz

    PS. a z innych trzezwych odpowiedzi pracownikow bankowych: prosze Pana z
    systemu wynika, ze skladal Pan w tej sprawie juz szesc reklamacji, mysle
    zatem, ze zlozenie w dniu dzisiejszym reklamacji po raz siodmy, nie zmieni
    Pana sytuacji (CitiPhone trzy miesiace po zlozeniu dyspozycji zamkniecia
    rachunku).

  • 15. Data: 2002-10-17 20:36:47
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Madab" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > He...he...ja w PKO BP mam bezpłatne już od paru lat :-))
    > ...i mam nadzieję, że jeszcze z parę lat bede tak mial.

    Od ilu lat?
    Wydawalo mi sie, ze PZ to dosyc swiezy wynalazek?

    Karol

  • 16. Data: 2002-10-17 20:37:38
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mialem kiedys (w latach 1995 - 1998) taki wynalazek w Pekao SA, polecenie
    > bylo w dobro ineego "ulubienca" - TP SA.

    Jestes pewien, ze to bylo Polecenie Zapłaty?

    Karol

  • 17. Data: 2002-10-17 20:43:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aon74g$81j$1@foka.acn.pl, Karol wrote:
    > Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien, ze to bylo Polecenie Zapłaty?

    Na pewno nie bylo, nie bylo jeszcze podstawy prawnej.
    To bylo ponad wszelka watpliwosc zlecenie stale o zmiennej wysokosci.

  • 18. Data: 2002-10-17 21:02:46
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestes pewien, ze to bylo Polecenie Zapłaty?
    OK. Dzialalo podobnie jak polecenie zaplaty. Zlecenia dokonywalo sie jedynie
    w banku. Tak czy owak skutecznie zniechecilo mnie to do korzystania z takich
    wynalazkow (i instytucji typu Pekao Sa czy TPSA, niestety w tym drugim
    wypadku nie bardzo mam wybor).

    Grzesiek

  • 19. Data: 2002-10-18 06:20:18
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Beniowa napisał(a):

    > OK. Dzialalo podobnie jak polecenie zaplaty. Zlecenia dokonywalo sie jedynie
    tylko podobnie

    > w banku. Tak czy owak skutecznie zniechecilo mnie to do korzystania z takich
    > wynalazkow (i instytucji typu Pekao Sa czy TPSA, niestety w tym drugim
    > wypadku nie bardzo mam wybor).
    w przypadku pz tez masz wybor i to nawet 30 po przelewie
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 20. Data: 2002-10-18 08:00:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 17 Oct 2002 22:36:47 +0200), "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Od ilu lat?
    >Wydawalo mi sie, ze PZ to dosyc swiezy wynalazek?

    Cuda, dziwy, bo myśmy z kolegą o tym duskutowali już chyba z 5 lat
    temu. Ja sam miałem to odpalone w PekaoSA dla płatności do TPSA oraz
    Gazowni dwa-trzy lata temu.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert