  • Data: 2010-07-08 22:38:47
    Temat: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2010 12:30, pmlb pisze:

    > "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message

    > Wiekszosc debetowek inteligo, mbanku, i innych e-bankow maial takie
    > ograniczenia. Jeszcze raz zapraszam do archiwum.

    Zacytuję:

    "jeszcze raz ci napisze. Karty debetowe z odblokowanymi tranzakcjami za
    granica to w Polsce sprawa dosc nowa, na ta skale. Jeszcze 4 lata wstecz
    w wiekszosci trzeba bylo sie starac o taka karte lub miec odpwoednie
    konto z taka karta, naturalnie znacvznie drozsze. "

    Udowodnij, o mistrzu, że karty MBanku kiedykolwiek miały zablokowane
    transakcje zagraniczne. Dziwisz się, że nikt Ciebie tutaj poważnie nie
    traktuje?

    Tak samo jak uwaga o tym, że podpis jest bardzo rzadko stosowany. Wychyl
    ten nos poza smutne UK i przejedź się np. do USA.

    Michał