  • Data: 2010-07-09 01:11:02
    Temat: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:i15kkh$bjb$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy ja się chwalę?

    A nie?

    > ale bardzo dobre oprocentowanie kredytu na samochód. ciągle 0%.
    > Dla ludzi z bardzo dobrym credit score. Ale przy okazji wcisneli kartę.

    No jasne... wcisneli.

    > i znowu nic nie wiesz co sie po za Uk dzieje. wez przestan juz wiochę
    > prezentować bo cie słoma z butów wychodzi.

    Mi, ja wioche?
    Jak na razie to wszystko co pisze sie potwierdza, tylko zanim do tego miedzy
    innymi ty dojdzesz najpierw bez odroboienia zadan domowych wymadrzasz i
    pokazujesz sowja ignoracje.
    Juz coi napisalem, to milo, ze odrobiles zzadnie jaka jest roznica miedzy KK
    a DK.
    Szkoda, ze nie zrobiles tego zanim zaczeles na moje posty odpisywac. Teraz
    pora na nastepnego aparata ktory bankowsc zna ze swojego portfela pelnego
    lastiku i tabeli oplat i prowizji. Ale i u niego widac juz poprawe, widac,
    ze tez lekcje odrobil ale jeszcze mu glupio przyznac, ze nie mial pojecia o
    tym.