    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomoznie przy wynajeciu samochodu
    Date: Thu, 8 Jul 2010 00:05:08 +0100

    "Michal" <n...@n...org> wrote in message
    news:4c34fcfc$0$17101$65785112@news.neostrada.pl...

    > Powiedział co wiedział. Co SPRZEDAWCY daje to, że ktoś płaci kartą
    > kredytową a nie debetową? Wymień chociaż JEDNĄ różnicę. Przypominam:
    > mówimy o kredyt vs debet, nawet nie o wypukłościach.

    Kredytowka jest gwarantowana wyplacalnoscia dla sprzedawcy - debtowka juz
    nie koniecznie.
    Malo?

    > A co Ty możesz wiedzieć, co po Europie jeździsz z kieszeniami wypchanymi
    > gotówką bo w UK banki złodziejskie kursy zapodają.

    A czemu nie workami gotowki?
    Zapytam tak, widziales kiedys ile to jest w banknoach 5000 funtow? Zapewniam
    cie, ze niewiele wiecj niz kilka twoich kart...
    Ale jakjuz napisalem skad ty mozesz o tym wiedziec.
    Poza tym, mi przeszkadza nawet najmniejszy kurs bo zawsze na tym tracisz,
    jesli dla cibie to nie strata to twoja sprawa, ale ja tam wole miec te pare
    czy parenascie funtow dla siebie a nie dla banku, po 2 sa zupenie inne
    powody - o ktorych nawet pojecia nie masz.