  • 1. Data: 2002-05-06 09:23:34
    Temat: Polecenie zapłaty
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Witam

    Kiedyś przeczytałem, że jeżeli nie zgadzam się wysokością srodków, jakie
    zostały zdjęte z mojego konta poprzez polecenie zapłaty, to mogę je odwołać
    tj. do czasu rozpatrzenia wątpliwości pieniądze wracają na moje konto.
    Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, jak to formalnie wygląda, tzn. gdzie należy to
    załatwiać (w banku czy w firmie, która podjęła kasę z konta) ???

    Dzięki za pomoc

    Pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2002-05-06 10:13:27
    Temat: Re: Polecenie zapłaty
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Witam,

    Dodam pytanie dotyczące tej samej problematyki:

    Polecenie zapłaty odwołuje się drogą pisemną, ale gdzie:
    1) w banku?
    2) u wierzyciela?

    Proszę o podpowiedź.

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2002-05-06 10:43:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <
> [...]
    > tj. do czasu rozpatrzenia wątpliwości pieniądze wracają na moje konto.

    masz na to 30 dni i zglaszasz to w swoim banku

    calkowite odwolanie PZ musisz oczywiscie zglosic u wierszyciela zeby wiedzial ze
    przychodzisz na inny tryb rozliczen, a cofniecie w swoim banku upowaznienia do
    PZ mozna zrobic zawsze nieco pozniej jak juz zaczniesz placic w inny sposob.
    *** blad ***

    zobacz http://www.nbp.pl/aktyprawne/akty%5Fprawne/008.html

  • 4. Data: 2002-05-06 11:26:30
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

> [...]
    upowaznienia do
    > PZ mozna zrobic zawsze nieco pozniej jak juz zaczniesz placic w inny

    WIELKIE DZIĘKI!

    Tego mi właśnie trzeba było :-))))))))))))))

    Pozdrawiam - J.

  • 5. Data: 2002-05-06 12:09:59
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    > masz na to 30 dni i zglaszasz to w swoim banku

    Drobne uściślenie:
    To powyższe się zgadza dla osób nie prowadzących działalności
    gospodarczej - dla tych, którzy ją prowadzą - 5 dni.

    Pzdr,
    Bam

  • 6. Data: 2002-05-06 12:25:15
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Drobne uściślenie:
    > To powyższe się zgadza dla osób nie prowadzących działalności
    > gospodarczej - dla tych, którzy ją prowadzą - 5 dni.

    Kolejne drobne uściślenie : 5 dni roboczych

  • 7. Data: 2002-05-07 05:35:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:ab5so0$5o6$1@bozon.softax.com.pl...

    > Kolejne drobne uściślenie : 5 dni roboczych

    I jeszcze jedno uscislenie:
    Osoba prowadzaca DG ma na odwolanie PZ ustanowionego do swojego RORu
    oczywiscie 30dni.
    Termin 5 dni dotyczy tylko konta "firmowego" i zwiazanych z nim platnosci.

    --
    Pozdrowienia
    ---