    From: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polcard prowizje
    Date: Thu, 5 Jan 2006 21:34:38 +0100

    Miernik wrote:
    > No z tym że minimalna kwota transakcji w Cardpoint to 5 PLN, szkoda. A
    > ja dziś zapłaciłem w Leroy Merlin 3 PLN za sznurek do bielizny
    > Allekartą
    > w POSie PekaoSA. Dziwne, bo nie chciało PINu tylko podpis. Tak samo
    > miałem kiedyś w POSie Citibanku. Czy te dwa centra nie autoryzują kart
    > Visa Electron PINem, a jedynie Maestro, mimo że POSy mają PINpady?

    A kto powiedział, że Allekarta to Visa Electron? To że jest płaska wcale nie
    oznacza od razu że jest electronem. To jest płaski Classic albo lepiej
    płaska Visa (Visa powoli odchodzi od tego podziału).

    Poza tym to wydawca decyduje jak będą autoryzowane jego karty, np. Visa
    Electron mBanku jest autoryzowana podpisem (przynajmnie jakiś czas temu tak
    było).

    --
    Dawid