  • 1. Data: 2006-06-09 07:33:26
    Temat: Polbank a BFG - wazne !!!
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    nie wiem czy zwrociliscie uwage, ale Polbanku EFG nie ma na liscie bankow,
    ktorych depozyty sa gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny

    zapytalem rzecznika prasowego BFG czy to jakas pomylka/bład i okazalo sie,
    ze nie;
    oto cytat z jego wiadomosci:

    "Ten bank (Polbank EFG) należy do greckiego systemu gwarantowania
    depozytów."

    i co Wy na to, wyobrazmy sobie ze ktos wplaci tam 100 000 zl, bank upada
    i...
    no wlasnie co dalej ?

    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-06-09 07:40:37
    Temat: Re: Polbank a BFG - wazne !!!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@x...pl> napisal(a):
> [...]
    > depozytów."
    >
    > i co Wy na to, wyobrazmy sobie ze ktos wplaci tam 100 000 zl, bank upada

    No jak to co - kupujesz bilet do Aten - brzydkie miasto, ale
    posiedzisz tam parę miesięcy próbując wyrywać kasę, to się przyzwyczaisz :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-06-09 08:03:20
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > No jak to co - kupujesz bilet do Aten - brzydkie miasto, ale
    > posiedzisz tam parę miesięcy próbując wyrywać kasę, to się przyzwyczaisz
> [...]

    fajnie, ciekawe tylko czy ludzie wplacajacy kase do tego banku maja tego
    swiadomosc...?

    zobaczymy co powie bank...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-06-09 08:27:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > fajnie, ciekawe tylko czy ludzie wplacajacy kase do tego banku maja tego
    > swiadomosc...?
    >
    > zobaczymy co powie bank...

    A co ma powiedzieć, potwierdzi,
    a przy okazji zapewne nie omieszka się pochwalić,
    że ich sumy gwarantowane w 100% są znacznie wyższe niż te z BFG.

  • 5. Data: 2006-06-09 08:49:31
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > A co ma powiedzieć, potwierdzi,
    > a przy okazji zapewne nie omieszka się pochwalić,
    > że ich sumy gwarantowane w 100% są znacznie wyższe niż te z BFG.

    masz jakies dokladne info w tej sprawie czy tylko tak zakladasz ?
    mam nadzieje, ze bank potwierdzi, ze wszelkie roszczenia klienci
    beda musieli kierowac do greckiego funduszu gwarantowania depozytow...

    p.s.
    gdyby ich gwarancje byly lepsze niz BFG to bank z pewnoscia by sie tym
    pochwalil...bo przeciez banki bardzo lubia sie chwalic swoja przewaga
    konkurencyjna

  • 6. Data: 2006-06-09 09:44:34
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e6bcrg$5ed$1@nemesis.news.tpi.pl, *Robert Sierant* wrote:

> [...]
    > gdyby ich gwarancje byly lepsze niz BFG to bank z pewnoscia by sie tym
    > pochwalil...bo przeciez banki bardzo lubia sie chwalic swoja przewaga

    czytaj grupe na bierzaco ;-)
    Bylo ;-)

    http://skocz.pl/polbankbfg

    --
    darnok

  • 7. Data: 2006-06-09 10:01:55
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > "Ten bank (Polbank EFG) należy do greckiego systemu gwarantowania
    > depozytów."
    > i co Wy na to...
    ze sie troche pozno obudziles

    ps
    ciekawe kiedy zrobia interfejs webowy i czy to bedzie dzielo greckich
    informatykow bo jesli tak to nasi hakerzy tudziez dzieci z gimnazjum uzbrojone w
    standardowe eksplojty beda mialy ubaw...

  • 8. Data: 2006-06-09 10:14:31
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > czytaj grupe na bierzaco ;-)
    > Bylo ;-)
    >
    > http://skocz.pl/polbankbfg

    musialem cos przeoczyc...dzieki za link

  • 9. Data: 2006-06-10 13:00:41
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 09 Jun 2006 12:01:55 +0200, Michal M JJ <w...@...pl> wrote:

> [...]
    >informatykow bo jesli tak to nasi hakerzy tudziez dzieci z gimnazjum uzbrojone w
    >standardowe eksplojty beda mialy ubaw...

    ty też się późno obudziłeś. net już działa. sprawdzić saldo i zrobić
    przelew się da, ale to koniec zalet.
    jest to coś strasznego, obsługuje się to tragicznie, a w historii
    rachunku nie pokazują się szczegóły płatności przelewów zarówno
    wychodzących jak i przychodzących :)))
    (a myślałem że rajfajzen jakiś rok temu zamknął ten niechlubny etap
    bankowości internetowej w PL).

    PG

  • 10. Data: 2006-06-10 16:13:04
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Robert Sierant napisał(a) w wiadomości: ...

    >gdyby ich gwarancje byly lepsze niz BFG to bank z pewnoscia by sie tym
    >pochwalil...bo przeciez banki bardzo lubia sie chwalic swoja przewaga
    >konkurencyjna

    Nie będzie się chwalił, bo eksponując tę informację przyznawałby
    się do realnej możliwości upadku. :)
    A może po prostu bankowi bardziej zależy na innych klientach niż
    ciułacze?
    Arek