  • 11. Data: 2011-09-05 21:51:31
    Temat: Re: Polbank - 7,3% (brutto) na 5 miesiecy
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:j40up6$egp$1@node2.news.atman.pl...

    > A jak się robi wgląd w oddziale? Zakłada się ROR-a do tego, czy jak? A jak
    > nie chcę ROR-a a i tak w oddziale będę chciał założyć lokatę, to co wtedy?

    Skoro i tak bedziesz w oddziale, to tam Ci wszystko wytlumacza ;P

  • 12. Data: 2011-09-06 15:30:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-05 23:51, Waldek wysłał(a) wiadomość:

    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro i tak bedziesz w oddziale, to tam Ci wszystko wytlumacza ;P

    No właśnie, jeśli tak jak w Meritum Banku, cytuję: "Lokata jest dostępna
    za pośrednictwem Bankowości Elektronicznej do dnia 24 października 2011
    roku dla Klientów, którzy w okresie od dnia 20 lipca 2011 roku do dnia
    30 września 2011 roku złożą wniosek o rachunek bankowy i zawrą z Bankiem
    umowę (otworzą pierwsze Konto Zarabiające)" bez konta nie da się założyć
    lokaty, to raczej się tam nie wybiorę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2011-09-06 21:04:41
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

> [...]
    > września 2011 roku złożą wniosek o rachunek bankowy i zawrą z Bankiem
    > umowę (otworzą pierwsze Konto Zarabiające)" bez konta nie da się założyć

    Nie marudz juz. W Idea masz promocje do 8.09 na 6,1% netto
    bez lazenia do banku, bez otwierania konta i bez limitu ilosci lokat

  • 14. Data: 2011-09-06 23:45:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-06 23:04, Waldek wysłał(a) wiadomość:

    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Nie marudz juz. W Idea masz promocje do 8.09 na 6,1% netto
    > bez lazenia do banku, bez otwierania konta i bez limitu ilosci lokat

    Łażenie do banku by założyć lokatę mi akurat nie przeszkadza.
    Przeszkadza mi jedynie łażenie do swojego banku, gdzie mam główny
    rachunek, gdy chcę wykonać jakąś poważniejszą operację (np. zmianę
    limitu kwoty przelewu przez Internet). Poza tym przelewy tam są płatne,
    więc chcę sobie wypłacić w kasie gotówkę i w zębach zanieść ją do
    placówki innego banku, by lokatę założyć. Taki już mój los. To, co z
    mBanku zrobiłem nie ruszając się z domu, tam muszę załatwiać osobiście.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/