  • 1. Data: 2011-09-01 11:25:32
    Temat: Jakby kto miał chęć na lokatę w Getinie - 8,03% brutto na 3 miesiące. Jeszcze przez 3 dni.
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Lokata na start - 8,03% brutto na 3 miesiące. Oferta ważna do piątku dla
    nowych klientów. Max 10 lokat na łeb -
    <http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONT
    A/1108-go-lokata83-roz/index.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-09-01 18:48:14
    Od: Marek <1...@4...eu>

    W dniu 2011-09-01 13:25, Krystek pisze:
    > Lokata na start - 8,03% brutto na 3 miesiące. Oferta ważna do piątku dla
    > nowych klientów. Max 10 lokat na łeb -
    > <http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONT
    A/1108-go-lokata83-roz/index.html>

    Ja widzę na tej stronie, że ważna jeszcze 3 dni, czyli do niedzieli. Z
    tą ilością 10 max to też nie tak prosto, bo o ile dobrze zrozumiałem to
    następną dyspozycję założenia można złożyć po opłaceniu poprzedniej.
    "Oferta złożenia 10 dyspozycji założenia Lokaty na start jest ważna
    przez okres 14 dni od daty złożenia pierwszej dyspozycji. Każda Lokata
    jest zakładana na warunkach
    obowiązujących w dniu złożenia dyspozycji jej założenia (zgodnie z
    aktualną na dzień złożenia dyspozycji Kartą produktu, opublikowaną w
    witrynie internetowej www.
    getinonline.pl). Nieopłacenie złożonej dyspozycji lub zerwanie Lokaty
    przed upływem okresu Lokaty nie uprawnia do złożenia ponownej dyspozycji."
    Powyższy cytat pochodzi z dokumentu banku dostępnego pod linkiem
    http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start.pdf

    --
    Marek

  • 3. Data: 2011-09-02 07:10:26
    Od: "Karolik9" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <1...@4...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > ilością 10 max to też nie tak prosto, bo o ile dobrze zrozumiałem to
    > następną dyspozycję założenia można złożyć po opłaceniu poprzedniej.

    Tydzien temu złożyłem 4 dyspozycje bez opłacania i zostały
    przyjęte.

  • 4. Data: 2011-09-02 13:16:10
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 1 Wrz, 20:48, Marek <1...@4...eu> wrote:
    > Ja widzę na tej stronie, że ważna jeszcze 3 dni, czyli do niedzieli. Z
    > tą ilością 10 max to też nie tak prosto, bo o ile dobrze zrozumiałem to
    > następną dyspozycję założenia można złożyć po opłaceniu poprzedniej.
    Nie. Masz 14 dni na złożenie 10 dyspozycji założenia lokaty. I to jest
    liczone od czasu złożenia pierwszej dyspozycji. I nie musisz opłacić,
    żeby móc złożyć kolejną. Możesz nawet dziś złożyć wniosek o 10 lokat
    na start (jeżeli nie miałeś wcześniej takich).

    Zapis że nieopłacenie lub zerwanie lokaty nie uprawnia do złożenie
    kolejnej dyspozycji oznacza, że jak złożysz 10 wniosków teraz, a
    opłacisz tylko 9 z nich, to niestety będziesz miał liczone i tak 10 -
    bo tyle złożyłeś wniosków.

    Pozdrawiam
    Michał M