  • 41. Data: 2006-03-25 13:25:57
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Polakow.."zlotowka w ta czy w tamta" razy 10 czy 20 miljonow to ladna kwota
    > prawda? Naprawde kiepski z ciebie biznesmen. I policz ile przez 16 lat
    > wydales na to by bank traktowa cie "powaznie", moze wowczas dojdziesz do
    > wniosku dlaczego?
    > Ja mam kilka kont w bankach - wszystkie darowe, karty kredytowe darmowe,
    > wyplaty darmowe...
    > Naprawde nauczcie sie szanowac kazda zlotowke! Bo takim podejsciem tylko
    > napedzacie tego typu ruchy banku... bo niby co? podniesiemy oplaty o 2
    > zlote, wszka polak ma gest i powie dwa zlote w te czy w tamte...

    Zgadza się. Należę do tych którzy uważają że lepiej jest z mądrym zgubić
    pieniądze niż z głupim je znaleźć i uważam że pieniądze nie są celem. Są jednym
    ze środków aby ten cel osiągnąć. A za wygodę się płaci. Wszędzie i zawsze.
    Znam kilkudziesięciu takich "rekinów byznesu ".( nie bierz tego do siebie )
    Pięć kont bankowych, na każdym 30 zł żeby nie zlikwidowali, do tego wahlarz
    kart kredytowych z których się nie korzysta gdyż to kosztuje, a jeżeli już to
    zasuwa taki jeden z drugim pięć przecznic dalej bo w bankomacie który ma o dwie
    bramy prowizja jest większa o 50 groszy niż w tamtym. Że paliwa zużył za
    złotówkę lub zużywa buty i czas, to się nie liczy. Ale zapłacił mniej. A jak
    wpadnie pogadać o interesach to pomimo że ostentacyjnie kladzie na biurku
    komóre za 3 k, to chce dzwonić z mojego stacjonarnego, bo nie trzeba płacić.
    Sukcesywnie ich eliminuję z grona znajomych ale jeszcze zbyt wielu pomimo
    wszystko ich zostało.
    Tak jak napisałem kilka postów powyżej. Docenisz poważne traktowanie przez
    bank jak będziesz w potrzebie i w każdym w którym masz konta usłyszysz "
    niestety proszę Pana, bardzo nam przykro ale nie możemy Panu pomóc "
    Pwodzenia w następnej zmianie kolejnego banku.

  • 42. Data: 2006-03-25 13:30:01
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > W mBanku konto jest darmowe, wiec nie potrzebowali zamykać. W Multi może
    > być inaczej....

    Właśnie. Ja na przykład zamknę - Multi mam do przelewów, ale nie robię ich
    aż 10, tak więc zostanę przy mBanku tylko.
    Pozdrawiam
    owp

  • 43. Data: 2006-03-25 13:35:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > Po prostu trzeba czytać to co się podpisuje. Jeżeli w umowie jest zapis że
    bank
    > nie ma obowiązku informowania o zmianie wysokości opłat, to nie będzie
    > informował. W imię czego mieli by to robić. Aby sprawić przyjemność
    klientowi ?

    A czy zapoznales sie w Umowa i Regulaminem w Multi? Chyba nie...

    3. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości Posiadacza
    MultiKonta w uzgodniony sposób, w tym za pośrednictwem multilinii, sieci
    Internet lub korespondencyjnie wraz z podaniem daty ich wejścia w życie.

    4. W przypadku zmiany "Taryfy prowizji i opłat bankowych MultiBanku", o
    której mowa w ust.3 Posiadacz MultiKonta może, w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania informacji, rozwiązać Umowę zgodnie z postanowieniami niniejszego
    Regulaminu.

    5. Jeżeli Posiadacz MultiKonta nie dokona wypowiedzenia w terminie 30 dni od
    dnia wysłania przez MultiBank informacji o zmianach, przyjmuje się, że
    Posiadacz Rachunku wyraża zgodę na zmiany. W takim wypadku zmiany te
    obowiązują od dnia ich wejścia w życie.

    > Oni go mają w " bardzo " głębokim poważaniu. Jest dobry tak długo jak
    długo
    > płaci lub trzyma środki na koncie. A niektórzy życzyli by sobie aby do
    > darmowego konta ( na którym najczęściej leży pare złotych na opłacenie
    > najbliższego ZUS-u ) jeszcze co jakiś czas dostać upominek od banku.
    Poważny
    > klient w poważnym banku jest poważnie traktowany. Ot i wszystko.

    Coz, moze nie jestem 'powaznym klientem' ale skoro moj kontrahent nie
    traktuje mnie powaznie to ja tez nie mam zamiaru go rowniez traktowac
    powaznie i trace do niego zaufanie. Zwlaszcza, ze powierzam mu swoja ciezko
    zapracowana kase.

    MK

  • 44. Data: 2006-03-25 13:39:35
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Co prawda nie biorę np. kredytów hipotecznych, ale z reklam i głosów na
    > grupie wynikałoby, że banki traktują poważnie (w sensie oferowanych warunków
    > refinansowania) _wyłącznie_ nowych klientów ;-)

    > To gratuluję _Twoich_ możliwości w _tym_ konkretnym banku. Bo to nie jest
    > typowe, także w tzw. personal banking.
    > Pochwalisz się kto Tobie takie warunki oferuje?

    W każdym banku możesz mieć takie warunki pod warunkiem że będziesz miał stałe
    odpowiednio wysokie obroty na koncie które nie zostało założone 2 miesiące
    temu. Poza tym małe banki mają ten plus że nie jest się w nich anonimowym
    klientem. Zapytaj w " swoim ", ale nie licz że udzielą Ci odpowiedzi przez
    internet.

  • 45. Data: 2006-03-25 14:12:58
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    złodziej podatków wrote:

> [...]
    > jest się w nich anonimowym klientem. Zapytaj w " swoim ", ale nie
    > licz że udzielą Ci odpowiedzi przez internet.

    Chyba źle mnie zrozumiałeś - mnie osobiście takie rzeczy już nie inretesują.
    A jakie są w Twoim przypadku _odpowiednio_ wysokie obroty? I w którym banku
    je masz?
    W takim np. ING przy dochodach 7500 zł miesięcznie dostaniesz możliwość
    pogadania z "osobistą doradczynią", która wie o ofercie banku mniej niż jest
    na www, a kwota kredytu 50000 zł na telefon przyprawiłaby ją o histerię ;-).
    IMHO to co Tobie ktoś zaoferował, to jest wyjątek a nie coś, co każdy
    dostanie po 16 latach. Znakomita większość może czekać i 60 lat a warunki ma
    jak na początku. Dla nas szaraków żadna różnica, więc banki zmieniamy jak
    rękawiczki.

  • 46. Data: 2006-03-25 14:36:34
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > traktuje mnie powaznie to ja tez nie mam zamiaru go rowniez traktowac
    > powaznie i trace do niego zaufanie. Zwlaszcza, ze powierzam mu swoja ciezko

    Nie czytałem umowy multi gdyż nie mam ( chociaż raz już było blisko ) tam
    rachunku i na pewno nie będę miał. Ale jeżeli jest tak jak piszesz, a nie mam
    podstaw by wątpić, to pozostaje Ci zmienić bank. Gdyż sam doszedłeś do tego że
    nie traktują klienta poważnie. A kasę warto trzymać tam gdzie dobrze za to
    płacą. Ale bez przesady, dwa konta w zupełności wystarczają. Jedno dla lokaty
    a drugie do płatności i to według mnie jest optymalne rozwiązanie.
    Podpisując umowę o prowadzenie rachunku bankowego otrzymujesz od banku pewien (
    niezbyt duży na początku ) kredyt zaufania który rośnie z biegiem czasu. Ale
    jeżeli po kilku miesiącach ktoś zmienia bank na inny to znowu podpisuje umowę w
    której jest zgoda na sprawdzenie jego historii rachunku w innych bankach. I
    taki ktoś kto nigdzie miejsca nie zagrzał ma potem pretensje że nie traktują go
    poważnie. A na jakiej podstawie mieli by go poważnie traktować ? To jest tak
    jak w handlu. Stały klient dostaje rabaty, zniżki, upominki itp. A sporadyczny
    nawet kupujący za dużą kwotę niestety nie ma na to szans. Chyba że przyjdzie
    kolejny raz.

  • 47. Data: 2006-03-25 14:51:27
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak na początku. Dla nas szaraków żadna różnica, więc banki zmieniamy jak

    I na mój ": głupi rozum " w tym miejscu wiekszość tak czyniących popełnia błąd
    A wystarczy pieniądze lokować tam gdzie więcej płacą, a płacić stamtąd gdzie
    mniej każą płacić. Ale konsekwentnie.
    Nie jestem jakimś superbiznesmenem który obraca milionami bo nikt nie uwierzy
    że mam czas aby produkować się na grupie. Sukcesywnie przez lata pracy po
    kilkanaście godzin w świątek piątek i niedzielę dochodzę do założonego celu.
    Niezbyt dawno jeszcze wymienione przez Ciebie 7,5 tys to była dla mnie
    niebotyczna kwota. A obecnie mogę o niej powiedzieć że są to pieniądze, może
    niezbyt duże ale pieniądze. Dlatego też nikt mi nie zaoferował takiego układu,
    tylko musiałem się o to upomnieć. Popatrzyli w komputer i widocznie wyszło im
    że może to być opłacalne również dla banku. Z tego co jest mi wiadome to jestem
    czwartym ( najmłodszym i najbiedniejszym ) klientem który ma takie uprawnienia.
    Ale na pewno nie nabędzie ich nikt kto nie ma tam konta przynajmniej z 5 lat.
    Chyba że przyszedł by z naprawdę dużą kasą. Ale wtedy nie potrzebował by
    kredytu.

  • 48. Data: 2006-03-25 14:57:40
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
> [...]
    > traktuje mnie powaznie to ja tez nie mam zamiaru go rowniez traktowac
    > powaznie i trace do niego zaufanie. Zwlaszcza, ze powierzam mu swoja

    To już nie pierwszy raz. Poprzednim razem dowiedziałem się o zmianie TOiP z
    ........ wyciągu, jak wprowadzili płatne wyciągi. Cóż - z przykrością
    obserwuje staczanie sie MultiBanku.

  • 49. Data: 2006-03-25 14:59:54
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    złodziej podatków napisał(a):

> [...]
    > będziecie zmieniać banki co miesiąc bo w tamtym za wypłatę gotówki biorą
    > zlotówkę a w tym dwa złote to w którymkolwiek potraktują Was poważnie ?

    A ja mam pytanie kiedy w końcu banki będą traktowały mnie poważnie? Mam
    konto w Multibanku od ponad roku. Mam tam kredytówkę, spłacam na bieżąco,
    żadnych opóźnień, na konto są spore wpływy

    A co robi bank?

    Podnosi opłatę za prowadzenie konta o 2 złote zamiast zlikwidować wszystkie
    opłaty w podziękowaniu dla stałego klienta, który generuje pewien obrót na
    koncie

    Bank woli dawać jakieś kalendarzyki w podziękowaniu. Żenada

    > Ja od 16 lat mam konto w tradycyjnym banku, bez internetu, i tp. wodotrysków.

    Super. A powiesz w jakim banku? :)

    > Ale mam za to całą masę ułatwień o których inni nawet nie mogą marzyć, a Wy
    > przenosząc konto co miesiąc czy dwa do innego banku ich w życiu nie dostaniecie.

    To poprosimy o szczegóły o tych udogodnieniach, o których mogę tylko
    pomarzyć i ile Cię to kosztuje? :>

    > Czy pomyśleliście kiedyś o tym ?

    O czym?

    > Czy którykolwiek z Was będąc za granicą może
    > telefonicznie załatwić sobie szybki, w czasie kilku godzin, przelew np. 50 k
    > PLN nie mając złotówki na koncie ?

    Nigdy nie miałem takiej potrzeby. Nie jest to dla mnie żaden argument, ale
    chętnie posłucham w którym to banku konto *osobiste* ma takie bajery :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 50. Data: 2006-03-25 15:02:36
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    juzer7 napisał(a):

    > Przypominają mi się buńczuczne wątki po tym jak mBank wprowadził 50 gr
    > opłaty za przelewy. Jak na tym wyszli - wszyscy wiemy. Klienci sobie
    > ponarzekali, ale do likwidowania kont jakoś dziwnie się nie zabrali...

    Po prostu zmienili sposób działania. Nie wykonują przelewów innych niż
    wewnętrzne :)

    I kto tu jest na straconej pozycji? ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk