  • Data: 2019-01-24 15:28:02
    Temat: Re: Podwyżka marży na KO w USD w CA
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-23 o 19:00, klaus pisze:

    > Informacyjnie: w Citi pojawiło się 2,5% na USD.
    > https://www.online.citibank.pl/files/documents/accou
    nts/regulamin-oferty-do-2-5-procent-na-3-miesiace-na
    -lokacie-na-nowe-srodki-w-usd.pdf

    2,5% ale na 12 m-cy

    czy oddziały Citi przyjmują wpłaty w USD?

    ostatnio próbowałem robić przelew w tej walucie
    0,035% (25 - 200 zł) + ew. koszty banków pośredniczących, które NIE są
    znane w momencie zlecania przelewu ;-/

    zamówiłem gotówkę w mBanku, wypłaciłem i zaniosłem do Mille, tak trzeba
    robić w XXI w.

    --
    pozdrawiam
    RobertS