  • 31. Data: 2004-11-23 19:56:40
    Temat: Re: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie "trzeba się" tylko "można". To chyba lepiej, że można niż, że nie
    > można. Można w mBanku złożyć podanie o zwolnienie z opłaty za
    > przelewy? I z jakim skutkiem?

    Sam pomysł, że klient ma pisać podanie o zwolnienie z opłat jest kuriozalny.

  • 32. Data: 2004-11-23 22:12:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <co04nj$bf8$1@news.onet.pl>, Glenn wrote:

    > Sam pomysł, że klient ma pisać podanie o zwolnienie z opłat jest kuriozalny.

    A możesz napisać wreszcie dlaczego? Bo od samego początku pytam, co
    złego w napisaniu podania i nie mogę się doczekać odpowiedzi?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 33. Data: 2004-11-23 22:14:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A możesz napisać wreszcie dlaczego? Bo od samego początku pytam, co
    > złego w napisaniu podania i nie mogę się doczekać odpowiedzi?

    Mam wrażenie, że odpowiedź padła wielokrotnie, tylko nie chcesz jej przyjąć
    do wiadomości. Ale ok. Dlatego, że to jest relacja klient-usługodawca, a nie
    relacja suweren-petent. Jaśniej nie potrafię.

  • 34. Data: 2004-11-23 22:21:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <co0cuk$62l$1@news.onet.pl>, Glenn wrote:

    > Mam wrażenie, że odpowiedź padła wielokrotnie, tylko nie chcesz jej przyjąć
    > do wiadomości. Ale ok. Dlatego, że to jest relacja klient-usługodawca, a nie
    > relacja suweren-petent. Jaśniej nie potrafię.

    To szkoda, bo nadal nie rozumiem. To może odpowiedz, czy do innych
    banków (czy innych usługodawców) klienci nie piszą
    podań/próśb/wniosków?

  • 35. Data: 2004-11-23 22:27:44
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-23 23:21, kiedy Renata Gołębiowska
    napisał(a) co następuje:

    > To szkoda, bo nadal nie rozumiem. To może odpowiedz, czy do innych
    > banków (czy innych usługodawców) klienci nie piszą
    > podań/próśb/wniosków?

    W zasadzie chciałem ci odpowiedzieć i wytłumaczyć. Masz do tego prawo,
    bo od tego jest usenet. Ale doszedłem do wniosku, że zrobię to dopiero
    jak napiszesz podanie i opatrzysz je stosowną opłatą skarbową. Nie żeby
    to było ważne, ale żebyś za dobrze nie miała.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 36. Data: 2004-11-24 06:54:23
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    co0cuk$62l$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

> [...]
    > przyjąć do wiadomości. Ale ok. Dlatego, że to jest relacja
    > klient-usługodawca, a nie relacja suweren-petent. Jaśniej nie

    Przypomnialyscie mi WBK :)
    Tam o wszystko trzeba bylo pisac podanie. Kiedys laskawie dawali papier, po
    fuzji z BZ WBK nalezalo juz miec wlasny ...

    --
    Robert

  • 37. Data: 2004-11-24 08:08:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > To szkoda, bo nadal nie rozumiem. To może odpowiedz, czy do innych
    > banków (czy innych usługodawców) klienci nie piszą
    > podań/próśb/wniosków?

    Aha, i jeszcze powiedz w jakiej formie powinno się wystąpić o
    zwolnienie z opłaty, jeśli nie za pomocą zdania "proszę o zwolnienie z
    opłaty za prowadzenie rachunku bieżącego we fsz" zapisanego na kartce
    papieru opatrzonej moimi danymi?

    Renata

  • 38. Data: 2004-11-24 08:14:54
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska R...@a...waw.pl:

> [...]
    > zwolnienie z opłaty, jeśli nie za pomocą zdania "proszę o zwolnienie z
    > opłaty za prowadzenie rachunku bieżącego we fsz" zapisanego na kartce

    ja wole w formie ustnej

    --
    Robert

  • 39. Data: 2004-11-24 08:24:31
    Od: g...@s...pl

    > In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,

> [...]
    > zwolnienie z opłaty, jeśli nie za pomocą zdania "proszę o zwolnienie z
    > opłaty za prowadzenie rachunku bieżącego we fsz" zapisanego na kartce

    Tak do całości dyskusji.
    Mam nadzieję że Ci "odmówią zwolnienia z opłat" i może wtedy wyjaśni się sprawa
    niedorzeczności całej akcji.

    Krok 1.
    a) bank wprowadza opłaty
    b) bank według jakiegoś tajemniczego klucza "zwalnia z opłat" pod
    warunkiem "złożenia wniosku"

    Bank więc liczy na to że:
    a) niewiele osób złoży wniosek
    b) jakby przypadkiem dużo osób się dowiedziało że "wystarczy złożyć wniosek"
    to im "odmówi" bo trzeba tyle i tyle wziąć kasy od klientów - odpowiedzialny za
    to jest autor pomysłu z wnioskami.
    c) chodzii zgarniecie iles kilo EUR/USD od klientów.

    Nikt nie kwestionuje czynności samej "pisania" wniosku. Pisać każdy może jak
    się mu chce i dopóki atramentu wystarczy. Kompletnym bezsensem jest
    wprowadzanie przez bank takiej procedury na "darmowe" konta walutowe:

    a) otwórz konto (umowa)
    b) złoż wniosek i czekaj na rozpatrzenie
    c) jak zwolnią trzymaj kasę, jak nie zamknij konto.

    czy nie jest to bez sensu ?

  • 40. Data: 2004-11-24 08:27:31
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <co1fuk$9ke$1@opal.icpnet.pl>, RobertSA wrote:

    > ja wole w formie ustnej

    Taa, tylko, że na gębę to można. Nie ma żadnego dowodu.