  • 1. Data: 2004-11-20 22:02:09
    Temat: PKO Inteligo
    Od: "ARI" <k...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś już skorzystał z opcji "PKO Inteligo" uruchomionej kilka dni temu ?

  • 2. Data: 2004-11-20 22:06:02
    Temat: Re: PKO Inteligo
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    no chyba nawet sporo osób tu przesiadujących :-)

  • 3. Data: 2004-11-20 22:24:04
    Od: "ARI" <k...@w...pl>

    I jakie wrażenia po pierwszym zalogowaniu się ?

  • 4. Data: 2004-11-20 22:35:08
    Temat: Re: Re: PKO Inteligo
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >I jakie wrażenia po pierwszym zalogowaniu się ?

    wlasciwie bez wrazen... normalnie, jakos troche sie gubie gdzie co
    jest, ale generalnie troche podobnie jak w inteligo. Czasem sypie mi
    sie cos interfejs graficzny i wyswietla sie sam text... i tylko w
    pkointeligo tak jest, w zadnym innym banku tak nie mam.
    Najfajniesze to to ze teraz wszystkie operacje sa za free, wlacznie z
    np. zusem ktory zwykle jest sporo drozszy od zwyklych przelewow.

  • 5. Data: 2004-11-21 07:22:46
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Czy ktoś już skorzystał z opcji "PKO Inteligo" uruchomionej kilka dni temu ?

    Poszukaj postów z 15,16 listopada, było wtedy całkiem sporo na ten temat.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 6. Data: 2004-11-21 14:09:38
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    sunwoj <s...@W...op.pl> napisał(a):

    > Najfajniesze to to ze teraz wszystkie operacje sa za free, wlacznie z
    > np. zusem ktory zwykle jest sporo drozszy od zwyklych przelewow.
    I mogłoby tak zostać;)

    Marcin

  • 7. Data: 2004-11-22 11:15:38
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    > Najfajniesze to to ze teraz wszystkie operacje sa za free, wlacznie z
    > np. zusem ktory zwykle jest sporo drozszy od zwyklych przelewow.
    Skad takie informacje? Wszystko za free? Na stronie inteligo nic takiego nie
    pisza.

    ---------
    Załóż konto w mBanku
    http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p
    Załóż konto w Inteligo
    http://inteligo.payback.pl/referer.php?hash=pkt.9332
    2.p

  • 8. Data: 2004-11-22 11:55:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "piol" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skad takie informacje?

    z banku

    > Wszystko za free?

    nie wszystko tylko przelewy

    > Na stronie inteligo nic takiego nie
    > pisza.

    Proponuje zaczac cwiczyc odroznianie _konta_ Inteligo w PKO BP od _uslugi_
    PKO Inteligo do Superkonta w tymze banku. Bedzie ci latwiej zrozumiec slowo
    pisane...

    --
    Pozdrowienia
    ---