  • 21. Data: 2004-11-23 12:49:27
    Temat: Re: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnvavf$n0b$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Ja to sie dziwię, że są jeszcze ludzie, którzy "katują" sie
    > posiadaniem tam jakiegokolwiek konta. Ceny kosmiczne, procedury też -
    > ludzie powariowali? Toż PKO BP ma duzo bankomatów, dostęp przez net
    > już jest, ceny o niebo niższe. Procenty kredytów też. Czyżby w Polsce
    > było mnóstwo masochistów?

    Nie, tylko nie odrozniaja tych dwoch bankow ;)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-11-23 12:53:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie, tylko nie odrozniaja tych dwoch bankow ;)

    Tym gorzej dla nich :-) Rozumiem, że nie wszyscy to zboczeńcy z pbb, co to
    po kilka rachunków mają, ale jakbym miała wybierać między PKO a Pekao
    (podobne wszak parametry - liczba bankomatów, placówek, bank znany), to
    decyzja jest dośc jasna.

  • 23. Data: 2004-11-23 12:58:55
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Rozumiem, że nie wszyscy to zboczeńcy z pbb, co to
    > po kilka rachunków mają,

    nio nio :-))

  • 24. Data: 2004-11-23 13:21:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cnvai3$pqk$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Z tym, ze do podania nie trzeba naklejac znaczka skarbowego.

    A na poważnie, to o co ci chodzi?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 25. Data: 2004-11-23 13:25:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A na poważnie, to o co ci chodzi?

    A o co Tobie chodzi? Bo Michałowi chyba o to, że jest pięknie, usługi Pekao
    są super, bo nie każą klientom do podań z pokorną prośba o nienaliczanie
    opłat nalepiać znaczka skarbowego :-) A jak powinno brzmieć takie podanie
    "Uprzejmie i pokornie proszę o.... " ;-) ?

  • 26. Data: 2004-11-23 13:42:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cnvdpj$d3c$1@news.onet.pl>, Glenn wrote:

> [...]
    > opłat nalepiać znaczka skarbowego :-) A jak powinno brzmieć takie podanie
    > "Uprzejmie i pokornie proszę o.... " ;-) ?

    Nie rozumiem. Nigdy nie pisałeś podań? Choćby i do banku? W pekao jest
    specjalny druk. Podanie to nazewnictwo moje, bo druk zdaje się
    nazywa się składanie wniosku, albo zlecanie operacji. Jest kilka
    punktów do wyboru, a jeśli nic nie pasuje, to na dole pod napisem
    'inne' (albo jakoś tak) wpisuje się to co nie podpasowało do żadnych
    punktów. A w jakiej formie to napiszesz, to już od ciebie zależy. Ani
    forma, ani w ogóle samo pisanie nie jest obowiązkowe.
    To teraz powiesz o co tobie chodzi?

  • 27. Data: 2004-11-23 13:48:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To teraz powiesz o co tobie chodzi?

    No dobrze powiem - uważam, że bank, który sądzi, że jego klienci będą pisać
    podania o nienaliczanie pewnych opłat za DZIADOWSKI. Niezależnie już, czy
    domaga sie oprócz tego nalepiania znaczków skarbowych, czy nie :-) Sądzisz,
    że to normalne, że klient ma pokornie prosic, aby nie naliczyli mu opłaty?
    No do diabła - nie ma innych banków w Polsce? Co Ci tu ludzie jeszcze tam
    robią?

  • 28. Data: 2004-11-23 13:56:54
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cnvf5n$h31$1@news.onet.pl>, Glenn wrote:

    > No dobrze powiem - uważam, że bank, który sądzi, że jego klienci będą pisać
    > podania o nienaliczanie pewnych opłat za DZIADOWSKI.

    Nie rozumiem. To do innych banków nie można pisać podań o zwolnienie z
    opłat? To chyba niedobrze.

> [...]
    > No do diabła - nie ma innych banków w Polsce? Co Ci tu ludzie jeszcze tam

    Nadal nie rozumiem. Co jest złego w napisaniu podania o
    nienaliczanie opłaty? Co jest złego w napisaniu podania do mbanku,
    mulibanku, rajfajzena itd. o nienaliczanie opłat za kartę, prowadzenie
    konta, przelewy, nienaliczanie prowizji od kredytu itd?

  • 29. Data: 2004-11-23 15:10:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > mulibanku, rajfajzena itd. o nienaliczanie opłat za kartę, prowadzenie
    > konta, przelewy, nienaliczanie prowizji od kredytu itd?

    Ze w tych bankach nie ma takowych najczesciej oplat. I zle swiadczy o
    banku, ze trzeba pisac podanie. Nie lepiej z automatu wszystkim? Takie
    podejscie do klienta - zeby go z kasy ograbic jak tylko sie da.
    No i z podaniem - czy bank jakos sie chwali tym, ze mozesz buyc zwloniona -
    czy tylko dla grupy wybrancow?
    No i co to za bank, ze trzeba prosic sie o zmiane oplaty. Ja tam bym
    zamknal konto - w koncu to czlowiek dla banku, czy bank dla czlowieka?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 30. Data: 2004-11-23 18:49:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cnvjtg$f05$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ze w tych bankach nie ma takowych najczesciej oplat.

    To piętnuj za opłaty, a nie podania i znaczki.

    >I zle swiadczy o banku, ze trzeba pisac podanie. Nie lepiej z automatu
    >wszystkim?

    Ale co wszystkim z automatu? Wprowadzić opłatę, a potem wszystkich z
    automatu zwolnić? Jaki sens?

    > No i z podaniem - czy bank jakos sie chwali tym, ze mozesz buyc zwloniona -
    > czy tylko dla grupy wybrancow?

    Nie rozumiem pytania.

    > No i co to za bank, ze trzeba prosic sie o zmiane oplaty.

    Nie "trzeba się" tylko "można". To chyba lepiej, że można niż, że nie
    można. Można w mBanku złożyć podanie o zwolnienie z opłaty za
    przelewy? I z jakim skutkiem?

    >Ja tam bym zamknal konto - w koncu to czlowiek dla banku, czy bank
    >dla czlowieka?

    Jak mnie nie zwolnią, to tak zrobię. A na razie prościej było mi
    napisać jedno zdanie niż rozglądać się za nowym bankiem. Ale na
    wszelki wypadek: możesz polecić jakiś bank do trzymania franków
    szwajcarskich?