  • Data: 2014-09-25 03:16:24
    Temat: Re: Podatek od moneybacku (dla zainteresowanych)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zarząd komplementariusza" 5...@g...co

    > Przed Okrągłym Stołem w PRLi była PZPR jako siła
    > wiodąca oraz były dwa stronnictwa -- SLD i SD. :)

    : a to nie były przypadkiem ZSL (zjednoczone stronnictwo ludowe)

    Chyba tak właśnie było.

    : protoplasta obecnego PSL oraz SD (stronnictwo demokratyczne)?

    : skrótu SLD sprzed 1989 nie kojarzę

    Najwyraźniej coś pomerdałem. Dzięki za cenną uwagę. :)

    Zjednoczone Stronnictwo Ludowe

    Myślałem, że było w PRLi Stronnictwo Ludowo-Demokratyczne
    oraz Stronnictwo Demokratyczne. Żyłem tyle lat z taaakim
    błędem! [nic zatem dziwnego, że do tej pory nie osiągnąłem
    żadnych sukcesów politycznych... chlip, chlip... może teraz
    będzie lepiej?...]

    Nawet dziwiłem się tym, że nowe czasy -- a skrót stary...
    Ale, że do polityki nie garnąłem się -- nie drążyłem tego tematu...

    -=-

    Jeszcze raz dziękuję. :) Ponad 35 lat w błędzie! :)
    Pacanctwo!! Pamiętam, że tłumaczono mi:

    jest partia i są dwa stronnictwa: ludowo-demokratyczne
    i demokratyczne; Łuksza należy do demokratycznego

    Łuksza była nauczycielką historii w ,,mojej'' podstawówce.

    Dziś jest internet -- wtedy był na świecie
    w powijakach, a w Polsce -- nie było wcale.

    Łukszę gnał jakiś szatan -- **chyba** dość wcześnie
    straciła rodziców w wypadku samochodowym, a sama
    **chyba** też umarła młodo.

    Do tego była w ciąży, gdy mnie uczyła, przez co była
    bardzo łagodnie nastawiona (aby nie szkodzić dziecku)
    do ludzi, co uczniowie niecnie wykorzystywali... Żal
    mi jej było...

    Pod koniec roku potrafiła dogniatać bezlitosnym
    przepytywaniem -- odpowiedzi nie wpływały na ocenę
    widniejącą na świadectwie; Łuksza chciała znać
    efekty swej pracy...

    Pamiętam, jak wzięła mnie w obronę.
    Dzieci kierowały mnie do psychiatry, :) gdy twierdziłem,
    że plan Marshalla zakładał pomoc Polsce wysokości 3 miliardów
    dolarów amerykańskich... Łuksza nie tylko potwierdziła sumę,
    ale potwierdziła przyczynę odmowy -- niezgodę Stalina...

    Dzieciom taka masa forsy nie mieściła się w głowach.

    -=-

    Dziś Grecji ledwo starczyło 500 miliardów dolców...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'