  • Data: 2003-06-10 16:31:43
    Temat: Re: Podatek na Księżycu 75%
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "malwiak" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Z wypowiedzi rozmumiem, że nie masz praktyki,

    To wlasnie zle rozumiesz, z tym ze mnie us o nic nie pytal. Oprocz
    kwitow na odliczenia.

    > Cytat z powyższego serwisu ponizej, zaś podstawą prawną jest art 20 ustawy
    > o podatku dochodowym od osób fizycznych.

    Mialem na mysli bardziej zwiazana z rzeczywistoscia podstawe prawna.

    Wez np. pod uwage, ze us nie dysponuje informacja o Twoich biezacych
    oplatach, i w zwiazku z tym nie moze nic o nich zakladac.

    Nie bede rozwazal przypadkow hipotetycznych, bo nie o to chodzi, w tym
    konkretnym przypadku chodzilo o 60 kzl (a nie o zadne Volvo i mieszkanie
    100 m2) i bardzo watpie, by pies z kulawa noga sie tym zainteresowal.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator