  • Data: 2003-06-10 20:15:26
    Temat: Re: Podatek od wzbogacenia
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > opłatę
    >
    > musisz - o ile przekracza kwoty przezemnie wymienione ... - takie ja mam
    > informacje
    >

    > Pozdrawiam
    > Slawek

    A tak na prawdę jest tak (http://www.podatki.hoga.pl/akt_czyn4.asp):

    Art. 9. Zwalnia się od podatku następujące czynności cywilnoprawne:

    10) pożyczki udzielane:

    b) osobom prawnym zwolnionym od podatku na podstawie art. 8 pkt 3,
    c) na podstawie umowy zawartej między osobami zaliczonymi do I grupy
    podatkowej w rozumieniu przepisów o podatku od spadków i darowizn - do
    wysokości kwoty nie podlegającej opodatkowaniu tym podatkiem,
    d) innym osobom, niż wymienione w lit. c), jeżeli łączna kwota lub wartość
    tych pożyczek udzielonych tej samej osobie nie przekracza w ciągu roku 1000
    zł,

    POzdr

    MW