  • Data: 2020-11-05 11:22:06
    Temat: Re: Podatek Belki....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:14t6rkmcgsbxd$.1pobjgyf1hdr.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Wed, 04 Nov 2020 16:58:45 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >Społeczeństwo decyduje, choć nie wprost, o kształcie państwa. Służą
    >temu
    >wybory właściwych ludzi na właściwe stanowiska administracyjne. W

    No, z tymi "wlasciwych" to by mozna polemizowac :-)

    >skrajnych przypadkach społeczeństwo robi rewolucję zmiatającą stary
    >porządek. Więc nie pieprz głupot że nie masz wpływu tylko zacznij od

    rewolucji ? :-)

    >wyboru właściwego własnego wójta.

    Taa ... a tu w praktyce mam wybor ch*wy lub ch*wy :-)

    Zaczac trzeba od zbudowania partii :-(

    >Wychowaj, wyucz i zachęć swoje dziecko
    >do pełnienia funkcji państwowych.

    No jak - a kto go wsadzi na stanowisko ?
    Trzeba miec znajomosci :-)

    >Załóż partię która nas powiedzie do świetlanej przyszłości.

    Dobrze piszesz, ale dopiero teraz :-)

    >Co, nie umiesz? No to siedź cicho i daj innym pracować.

    Pracowac czy rzadzic ?

    >Państwo niczego nie nazywa "daniną", ciekawe skąd to wziąłeś.

    http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/BASLeksykon.xsp?id=
    D7C58A13753048D7C1257A8B00200EDE&litera=D

    patrz art 217 Konstytucji - to chyba sie kwalifikuje jako "Panstwo" ?

    >Państwo to my.

    Dyskusyjne :-)

    >Żądamy wielkim głosem powszechnej edukacji, zabezpieczeń socjalnych
    >i medycznych. Żądamy obronności. Żądamy karania złoczyńców. Więc
    >pyskowanie że urzędnicy policzą ile to kosztuje i przedstawią
    >rachunek
    >jest co najmniej niekonsekwencją jeśli nie głupotą.

    Tylko widzisz - spoleczenstwo zada edukacji i spoleczenstwo szkoly
    utrzymuje.
    Przychodzi Korwin i mowi - po co to wam? Placcie sami szkolom,
    przeciez i tak placicie.
    A przy okazji nie bedzie trzeba placic kuratorom, MEN itp.

    Gdzies tam oczywiscie jest, ze to bogaci placą biednym, dziadkowie
    wnukom, itp ...

    J.