  • 1. Data: 2003-02-10 18:44:23
    Temat: Plus Konto w VW banku - 5,85%
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Pokazało mi się na Plus Koncie oprocentowanie 5,85%.
    To nowość jest czy przegapiłem jakiś komunikat VWbanku?

    pzdr,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2003-02-10 19:37:49
    Temat: Re: Plus Konto w VW banku - 5,85%
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Pokazało mi się na Plus Koncie oprocentowanie 5,85%.
    > To nowo?ć jest czy przegapiłem jaki? komunikat VWbanku?

    Jak masz > 50K to 5.95% :)

    Rysiek

  • 3. Data: 2003-02-10 20:36:25
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Jak masz > 50K to 5.95% :)

    Aha - jutro dopłacę ;-)

  • 4. Data: 2003-02-10 20:45:21
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    > Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Aha - jutro dopłacę ;-)

    To od razu tak aby było >=100K to bedziesz mial 6% :)

    Rysiek

  • 5. Data: 2003-02-11 06:41:58
    Od: p...@p...onet.pl

    > Pokazało mi się na Plus Koncie oprocentowanie 5,85%.
    > To nowość jest czy przegapiłem jakiś komunikat VWbanku?

    Był już komunikat.

    Konkurencja też obiżyła oprocentowanie i jeżeli nie przegapiłem jakiegos
    innego komunikatu, to VW wciąż daje najwięcej koncie typu na ROR.

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-02-11 09:09:49
    Od: p...@p...onet.pl

    >   Konkurencja też obiżyła oprocentowanie i jeżeli nie przegapiłem jakiegos
    > innego komunikatu, to VW wciąż daje najwięcej koncie typu na ROR.

    Nie odrobiłeś lekcji.
    Lgnet 5,90% na netkoncie.

    Pozdrawiam
    Soren

  • 7. Data: 2003-02-11 15:50:17
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał

    > Nie odrobiłeś lekcji.
    > Lgnet 5,90% na netkoncie.

    Nie lepiej było poczekać parę godzin z odpowiedzią?
    http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html

  • 8. Data: 2003-02-11 15:51:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2b64b$9fr$1@nemesis.news.tpi.pl, Bogdan B. <b...@h...pl>:
    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał

    > Nie lepiej było poczekać parę godzin z odpowiedzią?
    > http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html

    Zaiste :)
    Dla tych bez Javy (bo sie tego nie da czytac bez Javy), LGnet obniżka o 0.25
    p.p. od jutra.

    --
    Robert