  • 1. Data: 2003-02-10 17:22:28
    Temat: ePKO - uzytkownikow tego konta o pomoc b prosze....
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    wlasnie zobie zlozylem konto w tym banku.. recami mi tresie, ale nie o
    tym chcialem :-)

    chcialem zapytac jaka strategia zaatakowac ten bank, aby w efekcie po
    tych trzech miesiacach przyznali mi ten debeciek

    od razu mowie ze nie mam zadnych dochodow, ani pracy,
    wiec jesli bede im wplacal tak mniej wiecej co tydzien cos w okolicach
    tysiaca, kazda taka wplata bedzie z tyltulem "zasilenie" lub |
    "wplata wlasna"
    i bede sie staral aby zawsze na koncie kislo sie te 1000....1500
    nadwyzki wybiejac z bankomatu, to czy taka strategia po tym czasie
    zaowocuje tym debecikiem? nie beda sie pluli ze to wszystko to tylko
    czysta nieudkumentowna wlasna kasa ??

    a moze manewr typu wplaty z konta osobistego kumpla, sciemnione
    tytulem " wplata za usluge" w jakies precyzyjnej sumie np 1342.23zl
    tak co miesaic.. bedzie lepsza, bardziej przekonujaca sciema?

    poratujcie plis.... zalozylem to konto tylko dla tego debetu nie
    chcialbym aby te 9zl na miesiac + czas poswiecony na manewry poszly w
    bloto ...

    wlad

  • 2. Data: 2003-02-10 17:37:09
    Temat: Re: ePKO - uzytkownikow tego konta o pomoc b prosze....
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Raczej nie wnikaja w pochodzenie wplaty, bo debet oblicza komputer na
    podstawie wplywów. Wiec jesli Ci na tym zalezy, to zalóz jeszcze jakies
    konto i przelewaj w te i z powrotem.

  • 3. Data: 2003-02-10 19:47:08
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl>

    > Raczej nie wnikaja w pochodzenie wplaty, bo debet oblicza komputer na
    > podstawie wplywów. Wiec jesli Ci na tym zalezy, to zalóz jeszcze jakies
    > konto i przelewaj w te i z powrotem.

    Raczej dziwnie ten komputer oblicza, bo przy większych wpływach zmniejszył
    mi dostępny limit. W związku z tym powstał debet na moim koncie, zadzwoniłam
    więc spytać się jak to możliwe. Okazało się, że bez problemu można załatwić
    sobie dostępny limit bez względu na wpływ środków. W moim przypadku było to
    1000 zł. Może poprostu trzeba zadzwonić i spytać się o taką możliwość.
    Należy tylko pamiętać, że na uregulowanie powstałego zadłużenia ma się tylko
    i aż 30 dni.

    Wiola

  • 4. Data: 2003-02-10 20:00:55
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Debet jest obliczany w wysokości wpływów oznaczonych "Internet-Bis".
    Po uzyskaniu tej informacji poprosiłem by z moejgo ROR przelwy tak oznakować
    i automatycznie uzyskałem taki debet.

    Użytkownik "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b28vjt$rkg$1@absinth.dialog.net.pl...

  • 5. Data: 2003-02-10 20:55:22
    Od: Wlad <w...@p...onet.pl>

    bardziej niz dziwne :-))

  • 6. Data: 2003-02-11 09:59:49
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ja daję przelew ze swojego ROR - i tak jest oznakowany.
    Może dotyczy to tylko przelewów z ROR.
    Jak robisz zwykły przelew - zapytaj na Infolinii.

  • 7. Data: 2003-02-21 16:03:57
    Od: m...@p...onet.pl

    > Ja daję przelew ze swojego ROR - i tak jest oznakowany.

    > oznakowa?
    > wpisywac??

    internet-bis, czy coś takiego nadaje system ePKOBP dla zleceń stałych które
    przychodzą z innego konta na e-superkonto, i wtedy debet jest automatyczny,
    jest to najlepsza sytuacja;
    w innych przypadkach,czyli np.jak się wpłaca gotówke w oddziale to należy
    zadzwonić do Bydgoszczy i złożyć telefonicznie wniosek o debet, który
    jest przyznawany po kilku dniach

  • 8. Data: 2003-02-22 11:50:52
    Od: "max" <m...@N...gazeta.pl>

    Moje kondolencje! czy nie mogłes założyć sobie konta w normalnym e-banku
    tylko w takim molochu ziejącym komuną ? a płać sobie te 9 zetuf nie wiadomo
    za co !!! a jak dostaniesz debecik to oni i tak cie zniszcza :))))

  • 9. Data: 2003-02-25 06:42:46
    Temat: Odp: ePKO - uzytkownikow tego konta o pomoc b prosze....
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik max <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b37o6s$mnl$...@i...gazeta.pl...
    > Moje kondolencje! czy nie mogłes założyć sobie konta w normalnym e-banku
    > tylko w takim molochu ziejącym komuną ?

    no i z takimi obywatelami to nigdy w tym kraju nie bedzie dobrze....
    wszedzie widza komune,
    ja mam e-pkobp od samego poczatku i nie wiem co to ma zwiazek z komuna,
    zreszta taka niemiecka czy kanadyjska komune chetnie przyjalbym pod swoj
    dach
    troche normalnosci...