  • Data: 2021-03-24 10:38:26
    Temat: Re: Płatność telefonem BEZ google pay?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 24 marca 2021 o 10:33:09 UTC+1 Wojtek napisał(a):

    > Nie mam euti na telefonie?

    To trzeba kupić lepszy telefon - taki, w którym karta zmieści się pod klapkę od
    baterii.
    Czego to ludzie nie wymyślą - zadziwiony byłem, jak to zobaczyłem ;>

    > Poza tym - w przypadku płatności telefonem jednak musisz go odblokować.
    > Jakoś miałbym opory do podobnie luźnego traktowania portfela/środka
    > płatniczego/karty...

    Wyłącz pikacza i płać wsadzając kartę do czytnika chip - będzie musiał podać PIN.
    Czy to duża różnica w stosunku do konieczności odblokowania telefonu?
    Chyba że ma odblokowanie na uśmiech - ale tak czy siak polecam lekturę "Limes
    inferior" Zajdla.