  • 1. Data: 2017-04-28 18:08:09
    Temat: Re: Płatność kartą
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/27/2017 3:59 PM, Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl> wrote:
    > Pytanie pewnie trywialne. Otóż płaciłem ubezpieczenie OC za
    > samochód przy pomocy karty. To znaczy podawałem numer, drugi
    > numer, takie tam. I teraz pytanie. W jaki sposób można się
    > zabezpieczyć żeby osoba której przekazywałem te informacje nie
    > wykorzystała z tej wiedzy bez mojej zgody.

    Umową z wydawcą karty, w ktorej bedzie napisane, ze nie odpowiadasz za
    transakcje wykonane przez inne osoby niz ty sam bez twojej zgody i ze
    do zwrotu/zablokowania/anulowania transkacji wystarczajace jest twoje
    oswiadczenie, ze to nie ty wykonales daną transakcję bez udowadniania
    tegoz przed sądem i policją tudziez inną instancją wskazaną przez bank.