  • 1. Data: 2017-04-26 12:33:00
    Temat: BGŻ Optima - wracamy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Od dzisiaj BGŻ Optima 2,2%.

    Nowe środki według stanu na koniec dnia 07.04.2017. Ten okres, na który
    trzeba wychodzić staje się coraz dłuższy.

    Ale można już wracać......

  • 2. Data: 2017-04-26 15:18:50
    Temat: Re: BGŻ Optima - wracamy
    Od: Aha <a...@p...pl>

    W dniu 2017-04-26 o 12:33, jureq pisze:
    > Od dzisiaj BGŻ Optima 2,2%.
    >
    > Nowe środki według stanu na koniec dnia 07.04.2017. Ten okres, na który
    > trzeba wychodzić staje się coraz dłuższy.

    3 tygodnie z 3 M!, czyli realne oprocentowanie 3/4*2.2 = 1.65%. Lipa.
    W Idei 3M bez warunków 2.25%

    > Ale można już wracać......

    Nie warto

    --
    aha

  • 3. Data: 2017-04-26 16:15:55
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 26 april 2017 kl. 12:33:01 UTC+2 skrev jureq:
    > Od dzisiaj BGŻ Optima 2,2%.
    >
    > Nowe środki według stanu na koniec dnia 07.04.2017. Ten okres, na który
    > trzeba wychodzić staje się coraz dłuższy.
    >
    > Ale można już wracać......

    Ja nie wracam. Robia sobie zarty z tym wydluzaniem terminow. Przy odsetkach na dzis
    rzedu 2,2% i inflacji takiej jak dzis nie powinno byc zadnych warunkow, a tu kolejna
    loteria.

  • 4. Data: 2017-04-26 19:51:55
    Od: b...@o...pl

    Ja również nie wracam by realnie nie tracić. Przed świętami zabrałem resztę,
    co i tak okazało się za późno. Od początku roku na poważnie siedzę w funduszu
    pieniężnym Union Investment, który jak do tej pory daje znacznie powyżej 3%
    w skali roku, a w razie potrzeby dostęp do środków też jest w każdej chwili.
    Dobrze wychodzi również KBC (szczególnie Gamma).
    Do lokat nie wrócę aż do czasu ewentualnych podwyżek stóp procentowych co potrwa
    zapewne długo.

  • 5. Data: 2017-04-26 22:43:37
    Od: m...@o...pl

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 16:15:57 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    > Ja nie wracam. Robia sobie zarty z tym wydluzaniem terminow. Przy odsetkach na dzis
    rzedu 2,2% i inflacji takiej jak dzis nie powinno byc zadnych warunkow, a tu kolejna
    loteria.

    A ja nie mam takich problemów - jedna Optima indywidualna, druga wspólna z szanowną
    Rodzicielką, przerzucamy środki z jednej do drugiej i jestem happy :)