  • 1. Data: 2017-04-24 20:06:04
    Temat: lokata negocjowana T-debile
    Od: PP <...@...pl>

    Jeszcze w piątek lokata negocjowana na kilkudniowe terminy była na 1,5%.
    Dziś tylko 0,3%, śmiech na sali z tym Aliorem

  • 2. Data: 2017-04-25 16:58:13
    Temat: Re: lokata negocjowana T-debile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PP" napisał w wiadomości grup
    >Jeszcze w piątek lokata negocjowana na kilkudniowe terminy była na
    >1,5%. Dziś tylko 0,3%, śmiech na sali z tym Aliorem

    Znaczy sie bedzie wkrotce nowa, lepsza oferta :-)

    Taka ogolna tendencja - stopy spadaja.

    Ale tak jestem ciekaw - to skad te banki maja pieniadze ?
    Klienci sie przyzwyczaili i grube kwoty trzymaja na groszowym
    procencie ?

    Czy lepiej miec paru dobrych klientow - jakies firmy, z saldem
    biezacym w miliony idacym ?

    J.