eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji? › Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netn
    ews.com!newsin.alt.net!fdcspool2.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!
    fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!pee
    r.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...com>
    <s79q1s$18in$1@gioia.aioe.org>
    <6098e3cd$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <609944bb$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <6099acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <609a4f65$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <609ae7c5$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Zdzichu500 <n...@n...org>
    Date: Sun, 16 May 2021 22:26:41 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <609ae7c5$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 210516-6, 16.05.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 18
    Message-ID: <60a18003$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.204.1.73
    X-Trace: 1621196803 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 541 46.204.1.73:16536
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2173
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657122
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    W dniu 11.05.2021 o 22:04, Pete pisze:

    > Eeee, to raczej już nieaktualne. Z tego co kojarzę, to banki się wypięły
    >
    > na odwołane loty z okazji pandemii.
    > Kazali się dogadywać z liniami.

    Ale to jest zupełnie inna sytuacja niż z oszustem. Przecież to rządy
    zabroniły latać więc wina linii jest tu raczej żadna. Co innego gdyby
    taka linia zbankrutowała. Wtedy by była różnica, bo płacąc kartą miałbyś
    możliwość zgłoszenia reklamacji w banku i odzyskania pieniędzy przez
    chargrback a w przypadku przelewu czy BLIKa pozostaje tylko czekać czy
    będzie cokolwiek do zwrotu jak reszta wierzycieli.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1