  • 101. Data: 2009-04-04 20:30:25
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > LOL. To pokaż jakąś dużą firmę, która używa systemu płatności masowych
    > (energetyka, gazownia, tpsa), który oparty jest o mbank. No wiesz -
    > takie detale jak przyznawanie osobnego konta każdemu użytkownikowi.

    :-))) 100 przelewów to nie jest płatność masowa na miarę gazowni mistrzu.
    Toż przecietny chlebożerca ma naście płatności w miesiącu. Trochę chyba nie
    zrozumiałeś...

  • 102. Data: 2009-04-04 20:37:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Nie rozumiem, jak 2 klucz w domu mnie zabezpiecza... Już pomijam związek z
    > bankami żaden, ale zaintrygowałeś mnie.

    No już Ci to kolega wyżej wytłumaczył.

    > Ale mówię o normalnych zastosowaniach. To, że ty masz konto w mBanku dla
    > lansu czy tam jakiś rzadkich operacji, to wiesz. Ja mam w codziennym
    > użytku.

    Czy normalnym jest logowanie do systemów transakcyjnych z przypadkowych
    komputerów to nie wiem. Pozwolę sobie nadal uważać, iż większość osób
    korzysta z obsługi konta w domu. I nie ma potrzeby tym samym wynoszenia na
    zewnątrz kodów.

    > No cóż, mBank zmusza do mania internetu... To też wada?

    Nie, bo nie pobiera z tego tytułu opłaty :-)

    Po prostu taka
    > oferta. Chcesz marmurka, idziesz do marmurka.

    Chcę WYBORU. Mam. I też w BRE - Multibank. Coś co dla Multi jest możliwe,
    dla mBanku przekracza granice wyobraźni.

    > Widocznie nie używasz konta tak aktywnie, jak ja.

    Wolę bezpieczeństwo. Wiem - nietypowe.

    > No te z portfela nie. jakby się walały w domu używane raz na rok pewnie by
    > ginęły.

    A zatem jak rozumiem wszystkie swoje aktywne karty nosisz przy sobie. Brawo.
    Wzorzec świadomego korzystania z instrumentów płatniczych.

    > No pin pamiętam. Ale miałem kiedyś mało używaną kartę i owszem, też
    > zapomniałem i był kanał, bo karteczka zginęła oczywiście. U mnie jak
    > czegoś
    > nie ma w laptopie, to nie istnieje.

    Dla Ciebie tylko SMS. Przyznaję :-)

  • 103. Data: 2009-04-04 20:48:11
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu>

    Imka pisze:
    > mBank wysyła sam nową listę po wykorzystaniu czterdziestego hasła (jest
    > pięćdziesiąt na liście). Wygodne to było, nawet nie trzeba było pamiętać o
    > zamawianiu nowej.
    >
    > No, od czerwca w czasie przeszłym...

    Tylko skoro tak robi, to gdzie jest napisane, że się to zmieni?
    Wprowadzenie opłat za zamawianie listy dotyczy IMHO *samodzielnego*
    zamawiania, a nie dostania listy z automatu.

  • 104. Data: 2009-04-04 21:02:03
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > Niewygodnych? Odczytanie hasła zajmuje mi kilka sekund (i mam
    > gwarancję, że nie więcej, bo portfel mam w zasięgu ręki). Fakt, nie
    > mają podświetlenia ekranu (a telefon ma) :-)

    Tf można zgubić (dać se (tak, qrna: SE) ukraść), trochę może potrwać
    skołowanie następnego i odtworzenie karty SIM lub zarejestrowanie nowego
    nru w mBanku.

    Papierowe szyfruję w excelu w sposób pozwalający na rozkodowanie w
    pamięci, po czym drukuję w kilku egz., trzymam w necie, w telefonie
    (tak!), w portfelu...

    Mam jeszcze 2 darmowe konta z darmowymi przelewami - w ING (Direct) i w
    Lukasie (Pro).
    A te 5zł przeżyję (10gr/szt). Było już 50gr za przelew i też się żyło.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 105. Data: 2009-04-04 21:02:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-04, Szymon <n...@o...pl> wrote:

    >:-))) 100 przelewów to nie jest płatność masowa na miarę gazowni mistrzu.
    > Toż przecietny chlebożerca ma naście płatności w miesiącu. Trochę chyba nie
    > zrozumiałeś...

    _naraz_? Bo tak to napisałeś jakby ta księgowa to naraz klepała.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 106. Data: 2009-04-04 21:12:09
    Od: k...@o...pl

    On 4 Kwi, 18:25, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Jestem za - wzorujmy się na BZ WBK ;) LOL.
    Zdecydowanie tak powinno być;)
    Dlaczego wszyscy maja cierpieć na niższym oprocentowaniu (ponosić
    koszty smsów)
    także Ci co trzymają na jakims emax plusie dużo kasy a przelewów robią
    jeden na pół roku lub rzadziej?
    Niech każdy płaci za siebie.
    proponuję, żeby nie szaleć, 5gr za sms.

  • 107. Data: 2009-04-04 21:26:53
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:gr81sj$c8m$1@inews.gazeta.pl> zlotowinfo wrote:

    > czemu to dziwne "kończenie listy"
    > przecież można ją poprostu usunąć

    A po co usuwać listę jeśli zostało kilka haseł, które można wykorzystać na
    dawno odkładane porządki z przelewami zdefiniowanymi? Ten skasować, tam
    zmienić kwotę... ;)

    --
    "Mafia zostaje zastrzelona przez człowieka z tortu urodzinowego" -
    wikipedia.pl

  • 108. Data: 2009-04-04 21:32:56
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:49d7c78c$1@news.home.net.pl> Krzysiek wrote:

    > Tylko skoro tak robi, to gdzie jest napisane, że się to zmieni?
    > Wprowadzenie opłat za zamawianie listy dotyczy IMHO *samodzielnego*
    > zamawiania, a nie dostania listy z automatu.

    Sądzisz że nadinterpretuję?
    Oby! :)

  • 109. Data: 2009-04-04 21:33:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gr5j4t$uqt$1@news.interia.pl>, Tristan <n...@s...pl>
    wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 19:25
    > (autor Valdi.Pavlack
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <gr5fu9$qt4$1@news.interia.pl>):

    > Ano. Każdy rozsądny powie ,,wreszcie''. Nie sądzę, żeby duży odsetek
    > klientów mBanku nie miał telefonu. A koszt wydawania list dla dinozaurów
    > przechodzi na klienta. Pewnie uznali, że nie opłaca się utrzymywać linii
    > produkcyjnej z powodu promila antytelefonowców.
    >
    > Ja tam nienawidzę telefonów i uważam je za dzieło szatana, a jednak mam, bo
    > życie zmusza. Więc ile osób naprawdę nie ma? Nie sądzę, żeby dużo.

    Ale nie chodzi o niemanie.
    Ja czasem nie mam zasiegu ( a internet mam) i wyjezdzajac za granice
    wole miec liste hasel, a nie liczyc na smsy.

    TA

  • 110. Data: 2009-04-04 22:18:42
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu>

    Imka pisze:

    > Sądzisz że nadinterpretuję?
    > Oby! :)

    Nie wiem co o tym sądzić... zapewne niebawem się przekonamy :) Ale dla
    mnie zamówienie (a tego tyczy się wprowadzona opłata) to nie to samo co
    otrzymanie (a to ma miejsce przy automacie) :)