  • 151. Data: 2009-04-08 12:46:42
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > Więc przenieś się do Multi a nie jęcz. Dla mnie Multi odpada, bo droższy, a
    > poza tym czynny dość chujowo i wpłacać nie ma jak, a do mBanku se wpłacam
    > jednocześnie z zakupami po pracy.

    W multi też są wpłatomaty, gdybyś nie wiedział.
    KJ
    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 152. Data: 2009-04-08 13:20:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 14:46
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <8...@k...kjonca>):

    > W multi też są wpłatomaty, gdybyś nie wiedział.

    W Zabrzu nie ma. Poza tym, nie ma na targowisku, gdzie robię zakupy. Dlatego
    dla mnie mBank najsensowniej wypada.

    --
    Tristan

  • 153. Data: 2009-04-08 13:22:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

> [...]
    > wasz znak: <8...@k...kjonca>):

    > W Zabrzu nie ma. Poza tym, nie ma na targowisku, gdzie robię zakupy. Dlatego

    A mbankowe są na targwisku? Poza tym od jakiegoś czasu BRE uwspólniło
    wpłatomaty dla swoich obu marek.

    KJ

    --
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"

  • 154. Data: 2009-04-08 14:22:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:gri7d2$8fs$1@news.interia.pl

    > W Zabrzu nie ma. Poza tym, nie ma na targowisku, gdzie robię zakupy.
    Dlatego
    > dla mnie mBank najsensowniej wypada.

    Nie zapominaj, że możesz wpłacać kasę we wpłatomatach mBanku, na swoje konto
    w Multi.

  • 155. Data: 2009-04-08 18:42:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 15:22
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <8...@k...kjonca>):

    > A mbankowe są na targwisku?

    tak, w Zabrzu jest. Dlatego mówię, że korzystam przy okazji zakupów.

    > Poza tym od jakiegoś czasu BRE uwspólniło
    > wpłatomaty dla swoich obu marek.

    A tego to nie wiem. Wiem, że mam konto w mBanku od coś kole 8 lat i że sobie
    chwalę. Nie mogę sprawdzić czy wpłatomat zadziała dla Multi, bo karta Multi
    jest płatna i nie chce mi się jej mieć dla testów tylko.

    --
    Tristan

  • 156. Data: 2009-04-08 18:44:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 16:22
    (autor Valdi.Pavlack
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gribag$dja$2@news.interia.pl>):

    > Dlatego
    > Nie zapominaj, że możesz wpłacać kasę we wpłatomatach mBanku, na swoje
    > konto w Multi.

    A tego nie wiedziałem, się nie chwalili przy zakładaniu konta. Mówili, że
    tylko mogę w kasie u nich. Zakładałem właśnie dlatego, że się mBankowy
    spalił razem z Praktikerem. Na szczęście odbudowali (wpłatomat, nie
    Praktikera) ASAP i w sumie konto w Multi mam teraz dla MultiMaksa, żeby nie
    kusiło zdejmowanie kasy z lokaty :D

    --
    Tristan