  • 1. Data: 2009-04-03 12:44:57
    Temat: podwojna blokada na mille a zamkniecie
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    30.03 kupilem cos w restauracji i mam dostalem blokade:

    2009-03-30 DOMINIUM \\ 23,70 PLN

    31.03.2009r. zastrzeglem ta karte, zeby nie pobrali mi oplaty za nastepny rok.
    Tak w ogole to dzis dzwonila kobieta i zapropowala nowa karte (Amex Gold) o
    takich samych parametrach na kolejny rok za darmo. Ale nie o tym chcialem...
    Dzis wchodze na strone mille i widze w blokadach, ze mam juz 2:

    2009-04-03 H000G175 DOMINIUM 23,70 PLN

    2009-03-30 DOMINIUM \\ 23,70 PLN

    O co chodzi?

  • 2. Data: 2009-04-03 13:12:16
    Temat: Re: podwojna blokada na mille a zamkniecie
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 3, 2:44 pm, "bartekk" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > takich samych parametrach na kolejny rok za darmo. Ale nie o tym chcialem...
    > Dzis wchodze na strone mille i widze w blokadach, ze mam juz 2:

    Nie zebym byl szczegolnie czepliwy ale czy nie uwazacie, ze czasami
    lepiej zadzwonic/napisac do banku z takim pytaniem?

  • 3. Data: 2009-04-04 12:19:21
    Od: sauer <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 14:44:57 +0200, bartekk napisał(a):

> [...]
    > takich samych parametrach na kolejny rok za darmo. Ale nie o tym chcialem...
    > Dzis wchodze na strone mille i widze w blokadach, ze mam juz 2:

    tak jest rozliczanie
    jedno to zgloszenie drugie transakcja
    zaplacisz tylko raz

  • 4. Data: 2009-04-04 19:46:40
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    bartekk wrote:

> [...]
    > karte (Amex Gold) o takich samych parametrach na kolejny rok za darmo.
    > Ale nie o tym chcialem... Dzis wchodze na strone mille i widze w

    Podwójne blokady zdarzały mi się wielokrotnie na różnych kartach różnych
    banków. Generalnie - nie przejmuj się, powinno rozliczyć się tylko raz.
    Oczywiście sprawdź za parę dni... :-)

    --
    MiCHA