  • 1. Data: 2009-04-03 17:25:51
    Temat: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem serwisu
    transakcyjnego.

    Źródło:
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=367

    Komentarz jest chyba zbędny.

  • 2. Data: 2009-04-03 17:34:54
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> had the courage to write:
    > Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    > zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem serwisu
> [...]

    to co, inwestujemy w akcje Poczty Polskiej? Bo jak te ich słynne 2 miliony
    klientów zamówią na zapas każdy 15 list....

    k.

  • 3. Data: 2009-04-03 17:42:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gr5fu9$qt4$1@news.interia.pl...
    > Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    > zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem serwisu
    > transakcyjnego.

    no to trza trochę ich zamówić za wczasu, nawet jak zbędne

    > Źródło:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=367
    >
    > Komentarz jest chyba zbędny.

    co to za monit?
    "8. Wprowadzeniu opłaty za monit poprzez sms w wysokości 1,00 PLN."

    kolejny monit? co to?
    7. Wprowadzeniu opłaty za monit poprzez e-mail w wysokości 0,50 PLN.

    czy mam rozumieć że potwierdzenie przelewu 15zł będzie kosztować?
    "1. Zmianie opłaty za sporządzenie i wysłanie na życzenie Klienta odpisu
    dokumentów uznaniowych lub obciążeniowych do rachunku (z 5,00 PLN do 15,00
    PLN)."

  • 4. Data: 2009-04-03 17:49:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 3 Apr 2009 19:25:51 +0200
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    > zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem
> [...]

    Można powiedzieć, że to normalne podwyżki tylko w
    zakamuflowano-PeeRowej formie. No a niedawno gdzieś mi reklama
    śmiegnęła, że u nich to już tak tanio, że ho ho ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-04-03 18:04:56
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    > zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem serwisu
> [...]

    Co raz mniej mi się to podoba, jaki inny bank polecicie z darmowymi:
    * przelewami (10 na miesiąc),
    * kartą debetową dobrzy jeśli można było nią realizować zakupy w Internecie,
    * prowadzeniem konta

  • 6. Data: 2009-04-03 18:06:30
    Od: ksysju <k...@g...pl>

    Hi

> [...]

    > Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    > zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem serwisu

    A temat jest prawidłowy ?
    Płatne jest samo zamówienie, a jak nie zamawiam tylko Bank sam mi wysyła to co ?

    --
    ksysju

  • 7. Data: 2009-04-03 18:12:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:20090403194909.45895583@cartel

    > Można powiedzieć, że to normalne podwyżki tylko w
    > zakamuflowano-PeeRowej formie.

    O ile podwyżki za wysyłkę/przygotowanie papierowych haseł jestem w stanie
    zrozumieć - podwyżki poczty itp. to jednak 5 zł jest pospolitym przegięciem
    pałki...
    Pocieszam się tym, że nie mam już z nimi nim wspólnego poza wspomnieniami ;)

  • 8. Data: 2009-04-03 18:13:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ksysju" news:20090403200630.1945f09e.ksysju@gazeta.pl

    > A temat jest prawidłowy ?
    ? Płatne jest samo zamówienie, a jak nie zamawiam tylko Bank sam mi wysyła
    to co ?

    Trolujesz? Czepiasz się? Czy coś innego?

  • 9. Data: 2009-04-03 18:14:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kamikazee" news:gr5j4a$qkp$1@inews.gazeta.pl

    [CIACH]

    Getin? Z tym, że nie zapłacisz VE w necie. Resztę postulatów konto spełnia.

  • 10. Data: 2009-04-03 18:15:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kamikazee" news:gr5j4a$qkp$1@inews.gazeta.pl

    [CIACH]

    Był bym zapomniał. Jeszcze VW BankDirect wchodzi w grę :)