    From: "valet" <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Platna Lucaslinia
    Date: Wed, 21 May 2003 05:01:14 +0200

    > Lucas bank rezygnuje z bezplanych Lucaslinii >0800660011 i 0800660022.

    Tak, to niestety prawda. Wczoraj odwiedziłem ich placówkę i też to
    zauważyłem. O dziwo na okładce nowego regulaminu konta i regulaminu VE wciąż
    widnieją nr-y: 0800..., podobnie jak na nowych wzorach KK. Natomiast na
    wszystkich nowych plakatach oraz okładce nowego regulaminu KK - juz ulgowe:
    0801 3... Tak więc decyzja zapadła niedawno. W przypadku KK ma to dość
    istotne znaczenie, albowiem jest to jedyny sposób na uzyskanie potrzebnych
    informacji o karcie ( chyba nie chodziło im o to, aby klienci odwiedzali
    placówki w tym celu :-) ).
    Cóż sądząc po w/w zmianach i niedawnych korektach w TOIP KK - zapewne
    doszli do wniosku, że nałapali już wystarczająco dużo klientów przez te dwa
    roki, aby zacząć realizować zyski.

    Pozdrawiam
    Piotrek