  • Data: 2003-05-21 11:43:39
    Temat: Re: Platna Lucaslinia
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Od niedawna mam ich kartę VISA Electron. W poniedziałek poszedłem sobie
    > do bankomatu BZWBK. Sprawdziłem sobie saldo i wypłaciłem kase. Moje
    > zdziwienie wieczorem było wielkie kiedy stwierdziłem, że sprawdzenie
    > salda w bankomacie kosztuje 0,5 zł.

    Cóż... Trzeba się zapoznać z TOiP.

    > Oczywiście opłata ta nie jest wyszczególniona w tabeli oprocentowania na
    > stronie lukasa tylko trzeba sobie ściągnąć "Szczegółową tabelę opłat"
    > zapisaną w pdf'ie.

    Hmmm... No fakt...

    > Wydaje mi się, że takie zakamuflowanie tej opłaty nie jest przypadkowe.

    Przesadzasz. Musiesli coś wywalić do "skróconej" wersji TOiP. Nie ma rady.
    Zawsze ktoś będzie narzekać, że wywalili akurat to, co jego interesowało...
    Chociaż moim zdaniem nie powinno być żadnych 'skróconych' tabel...

    A ciekawostka. Powiedzmy masz na rachunku dokładnie 100 PLN. Sprawdzasz saldo w
    bankomacie, nawet bez wydruku. I wypłacasz 100 PLN. Wiesz ile to kosztuje? :-)

    pzdr,

    wojtek nawara