  • Data: 2003-05-21 21:03:10
    Temat: Re: Platna Lucaslinia
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> szukaj wiadomości tego autora

    Nnnn wrote:

    > Zgadza się - kamuflowanie opłat w Lukasie nie jest przypadkowe.
    > Oczywiście, w TOiP jest
    > napisane, że zerwanie lokaty przed terminem kosztuje 20 zł (ale nigdzie na
    > stronie www, jedynie w pliku .pdf, który trzeba sobie ściągnąć).

    A co wy tak z tym ściąganiem pdf-a i w ogóle tajnością TOiP. Zakładając
    konto dostałem ją po prostu do ręki w formie całkiem eleganckiego
    fioletowego wydruku.

    >Ciekawe, czy jakbym poszedł z gotówką do placówki jako osoba
    > nieposiadająca konta i chciał założyć lokatę (Lukas ma taką usługę), po czym
    > po przejściu wszystkich formalności kiedy Pan/Pani powiedziałby do mnie:
    > Poproszę pieniążki, wstałbym i wyszedł, to z czego wzięliby te swoje 20 zł
    > za "zerwanie" lokaty?

    Też bym nie był zadowolony tracąc w ten sposób 20 zł. Pytanie jednak czy
    moment do którego doszedłeś w Internecie w placówce nie oznaczałby, że
    już dałeś pieniądze?